» Hade jag inte failat så hade jag vunnit! «

Haha alltså jag vet inte hur ofta jag använder den frasen efter parodin. Men jag tävlade faktiskt i champ i måndags och det fick faktiskt rätt bra. Förutom att jag inte alls kan genvägarna så när jag låg 1a så visste jag inte riktigt vart jag skulle, haha bra där.. Slutade med en andra plats iallafall.
 
 
Ignorera att jag luktar honom i manen eller nått? haha
 

 
Haha och alltså Haley... Vi skulle tävla ihop vi som levlade. Men hon fastnar när hon ska hoppa över staketet in på området, så hon fick inte starta hahah. Så går de när man försöker vara först in och hoppa över för höga staket ;) Nejmen roligt var det. Hon fick stå där hela champet och se oss gå i mål..
 
 

 
Ni har väl inte missat parodin? 3000 visningar woop woop.
 
 
 



Typ 100 av visningarna är jag hehe och några av mina kompisar ser den jättemycket också :) Men den är så himla bra!!! Helt rolig! Förresten Grattis <3 2:a är inte så dåligt. puss puss <3

2014-08-06 // 22:00:37

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback