» Hallo! «

Känner mig så full av energi och så effektiv idag!
Därav har inte datorn satts igång förän nu. Men jag känner lite att det får bli mer kvälls spelande och bloggande nu för annars blir dagarna så korta. Är inte ledig så himla länge till så det känns mer värt att vara igång på dagen och spela på kvällarna. Right? Hursom har jag tagit en promenad, gjort mig i ordning, städat, tvättat och nu ska jag redigera lite innan jag sticker iväg för lite shopping. Ikväll väntas ett roligt event som
jag kommit på HELT själv!
 

 
Såhär går leken till:
 
Drakarnas offerlek

Kom med gröna och blåa kläder i väskan, ha gula kläder på er när ni kommer till eventet.
Tex. Grön och blå hjälm, benlindor och tröja. Observera att ni måste ha både gröna och blå kläder med er.

VAD ni har med är valfritt men man ska kunna se på er vilket lag ni tillhör genom färgerna.

Utmanarna väljs ut slumpmässigt, 2 för varje rond. En person blir grön, en blir blå.
Resterande personer är offer som klär sig i gult vid start, sedan går det till precis som vid kull. Ni blir inbjudna i grupp av utmanarna och då klär ni er i den färgen som utmanaren har på sig. Varje lag har en varsin sida där deras offer samlas inför inräkningen. Alltså blir du kullad av Elisabet som har gröna kläder så klär du dig i grönt och ställer dig på den gröna sidan av arenan.

Den utmanaren med flest offer på sin sida vinner sin rond. Vinnarna (de som tagit absolut flest offer på 5-10 ronder.
Antalet ronder bestämms på plats, beroende på hur många som kommer) får mötas i en avslutande duell där ni återigen slåss om varje offer.

Vinnaren som tar flest offer vid finalen vinner tävlingen.

Vad tror ni, kommer det vara roligt?

Ni får helt enkelt höra en utvärdering efter eventet här sen. Jag tror att det kan bli kul.


 

Föressten vad tycker ni om uppdateringen?

Så himla kul med huvuduppdrag känner jag, och så sjukt otippat!? De brukar ju förvarna om det.

"Efter att urträdet, Den sovande änkan hjälpte Lisa att komma ut ur Pandorias fängelse står Lisa i stor skuld till Den sovande änkan. Det är inte bara Lisa som har varit fången i ett fängelse utan Den sovande änkan lever i ett sorts fängelse varje dag... Rid till Jorvikstallet och prata med Lisa och se vad ni kan göra för att hjälpa Den sovande änkan!"


Gah Ska bli så spännande, men det får bli ikväll eller i morgon! Jag brukar tycka om att göra huvuduppdrag när inte alla andra gör dem. Gör det hellre i min takt på min Nightwhisper. Så juste dags för honom att sluta ha sommarlov och komma hem då. Kanske skickar iväg Kingen nu då, han förtjänar lite sommarlov <3

 


 

Bilder från gårdagens "rött som blod" :

 
Gula drakar
 

 
 
Döda Röda drakar
 

 
 
Fina vi var i rött va? ;)
 

 
 
Här står vi döda människor och väntar spänt på vem som ska joina oss härnäst ;)
 

 
 
 Kram på drakarna, även fast vi mördar varandra så älskar vi varandra. Dock är jag fortfarande inte HELT okej med att Sofie dödade mig typ 5 gånger och jag tog henne inte en enda gång...
 
Detta event skulle jag vilja köra mot en annan klubb.
Tror det skulle vara skit kul, eller kommer klubbarna börja hata varandra?
 

 
Längsta blogginlägget ever? Där hade ni en liten update iaf haha.. Hörs ikväll <3
 

 


1 fett rolig lek fast jag inte riktigt förstod.... 2 huvuduppdrag är alltid roliga asså bara så bäst lixom spännande och väl gjorda. Me jag tycker man borde få lite mer xp!! Lixom typ 15 per uppdrag är lite väl snålt. 3 asså nej jag tror inte klubbarna börjar hata varann... :) inte på allvar iaf hihihi jag skulle också vilja köra det mot en annan klubb... Det måste jag fråga Moses om. 4 puss o kram ♥♡♥♥♡♥♥♡♥♥♡♡♥·

2014-08-16 // 22:39:45

Vad sägs om att köra detta mot Rainbow Dragons?

Svar: Hehe de kanske vore nått! :D
Courtney Silverhill

2014-08-17 // 12:45:28

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback