» Here we go again. «

Kaos idag, självklart eftersom jag har lovat att följa med på lite viktiga saker. Bloggen kan bli lite små tom på inlägg idag för har verkligen dubbelbokat in olika kompisar osv. Regnkaos på det, yessss.. Blä! Antingen hörs vi ikväll eller mer i morgon. Har ett tidsinställt som dyker upp sen.
Kram på er, hoppas ni är torra iaf haha. 
 
 


Hos mig var det bara ösregn ett tag och sen typ vanligt regn och jag var inne med min kompis och spelade sims och gjorde choklad bollar. På eftermiddan blev det sol och några andra kompisar kom.Vi bara fika låste ut de vuxna (fast de hade nyckel :() och hade jättekul. Fattar inte vad det är för fel på Stockholm nu det verkar ju alltid regna.... puss !*'* ♥♡♥♥♡♥♥ <3

Svar: Aww mysigt! :) haha ja stockholm har blivit knäppt.
Courtney Silverhill

2014-08-08 // 08:34:33

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback