» Hör o häpna! «

Igårkväll levlade jag med Sture, Janni och Pelle. Eller okej Kingen är ju level 15 sen typ mer än ett år tillbaka men vi tjänade pengar då! Det trodde ni inte va!? Nej alltså helt ärligt så minns jag inte sist jag körde en levlingsrunda. Nu körde jag typ en halv innan jag fastnade i FP med lite fans som ville umgås men jag är nöjd endå. Förut levlade jag upp mina hästar på ett nafs, körde varje varje dag. Innan jag insåg att "Okej jag har tillräckligt med level 15 hästar, jag kan chilla, man måste inte vara bäst jämt." Plus att jag typ aldrig tävlar i champ längre. Så varför fan ska mina hästar upp i max level på fortast möjliga tid? haha.. Nu är 12 av 13 hästar i level 15 så det är inte så att jag köper hästar och struntar i att levla dom. Men man behöver inte plåga sig själv 1h om dagen.
 
Det jag vill komma fram till är att typ.. JAG VET ATT JAG ÄR LAT
 
 
 
 

 
Sture satt på sin lilla skit ponny så jag var snäll och väntade in henne eller stod vid mål och hejjade ;)
 
 

 
Sedan störde jag henne när hon gjorde stallet, vem orkar göra stallen!? haha...
 
 

 
Åkte tuff tuff båt med Pelle och Sture :)
 
 

 
Efter ett par banor hittade vi en bajsfluga i skogen, Janni <3
 
 

Eftersom att jag aldrig levlar längre nästan så börjar jag undra hur jag får mina JS att gå runt..
Nån som vet? Det tar typ inte slut iaf haha.
 

 


Då fattar jag varför ingen kunde göra nåt. Frågade både Pelle och Janni hehe. Asså jag är väl fän nästan lika lat som du tror ja. Kör typ 10 tävlingar om dan. Men jag skulle nog inte levla en färdiglevlad häst. Fast det gjorde jag faktiskt för några dar sen med gurkan (Pelle) jag gillar att levla tsm med nån annars är det bara sååå tråkigt. Men hur dina js aldrig har tagit slut har jag ingen aning om... Om jag inte levlar så tar mina slut efter typ några dar. . Puss på dig ♥♥♥♡♥♥♥<3

2014-08-06 // 07:52:35

Vart har ni köpt eran fina starstable tröja?
Riktigt fin :-)

Svar: Den tröjan finns i jarlaheim hos han rockern :)
Courtney Silverhill

2014-08-06 // 08:49:54

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback