» Huvuduppdragen dag 2 «

Igår gjorde jag huvuduppdragens sista dag, för denna gång. Det var spännande att få vara i en byggnad av Jorvik city, jag är inte besviken. Jag har ingen aning om hur långt de kan ha kommit på staden Jorvik City. MEN det hade ju kanske kunnat bjuda till på en liten kamera flygning över nåt pytte område eller kanske bara utanför själva byggnaden, ja ni hajjar? MEN jag är inte besviken, jag trodde inte ens att vi skulle fått åka nånstans. Jag tänkte att bilen typ skulle pajja eller att butlern skulle banga så att alex fick rida. Ja nått sånt men vi fick faktiskt åka dit! Storyn var inte lika spännande denna gången, men vi fick ju veta allt smaskens i förra delen och nu gjorde man ju bara allting. Eller bara herregud, de har lagt ner så mycket tid på detta uppdrag. Bara vargen, trädet, musiken, jorvik city. Ja fantstiskt. Det var ju som ett helt nytt område där uppe på berget i firgrove? Najs.. Ja nöjd är jag och jag snodde musiken när man red över vattnet hihi ;)
 

 
 
Fixade en ny outfit till mig och Whisper. Mörkblå vad tycks?
 

 
 
Sedan red vi iväg, det vart så svettigt så jag skippade min hjälm.. Ajabajja!
 

 
Sedan red jag efter Lisa, vi kom upp på det höga berget i Firgrove där dimman låg tjock och vargarna ylade så det ekade mellan bergen. Whisper travade på som att ingenting var annorlunda, min modiga kille!
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi lyckades gå på vattnet, det var faktiskt roligt och lite svårt! Försökte filma, fota och allting på samma gång första vändan så ja o Whisper plurrade hehe.. Men andra gången gick det bra :)
 
Andra dagen på huvuduppdragen får:
 
 
 
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback