» Mer bilder från the sims «

Hej!
Har legat i poolen hela dagen haha, men nu sitter jag på plats vid datorn och försöker uppdatera inlägget om "Alla hästar på SSO" Så medans jag gör det får ni lite bilder från mitt the sims spelande jag roat mig med senaste dagarna. Det är så roligt ju! Fler här som spelar the sims ibland?
 
Courtney
 
 
Snowboard skills ;)
 
 
Min sim blir alltid sjuk på hösten haha.. Nyser och är super trött..
 
 
Kattgoooos <3
 
 
Glass i sommarvärmen :)
 

 
Trixie - Ponny
 
 
 
 
Haha ja ja har inga ungar ännu så min sim får rida ponnyn... HEH.
 

 
Trubadur - Häst
 
 
 
Här ser man lite av stallet. Alla hästar har en utepaddock till sina boxar, precis som på MC :)
 
 
I bakgrunden av paddocken ser man mitt fina lant hus med små ballkonger oså hihi.
 

 
 
Detta är en tomt jag köpt som ligger bredvid min gård, den fick bli betesmark som egentligen ska användas under sommartider men mina hästar fick inviga den eftersom jag byggde den på hösten.
 
 
Kattjävel äter upp min fågel som jag fångade själv haha :(
 

 
Har flera djur men dem kanske ni får se i ett annat inlägg.
Nu ska jag fortsätta med inlägget om alla hästar på SSO :)
 

 


Jag tänkte börja spela The Sims igen, spelade alltid det supergamla The Sims 2 och sånt, även första 3an som kom ut :D
Funderar nämligen på att köpa The Sims 4 när det kommer ut :)
Vilka expansioner har du? :)

Svar: Jag har jävligt många expansions hehe men nu spelar jag genom annies origin så spelar på hennes expansions :)
Courtney Silverhill

2014-08-04 // 17:18:05

Hur fungerar det att spela genom någons origin? :O vad behöver man för att kunna göra det typ? xD

Svar: Inloggningsuppgifter :)
Courtney Silverhill

2014-08-04 // 20:09:12

Asså jag gillar sims har det dock inte själv men båda mina grannkompisar har det så spelar ibland med de men jag kanske kommer få eget sims snart asså det är ju skitkul :) puss ♥♡♥ *

2014-08-05 // 08:42:51
» Med

Vart laddade du ner ponnyn?

Svar: Nån som heter Swedwoman på exchange :)
Courtney Silverhill

2014-08-11 // 00:35:08

Hur får man benskydd & Lindor o.s.v ;)?

2015-07-22 // 22:11:05

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback