» NI MÅSTE SE DETTA! «

Mitt absolut första mail till supporten handlade om att jag ifrågasatte varför man inte kunde välja en manlig avatar i spelet, varför endast spela som tjejjer? Jag fick ungefär det här svaret: SSO är baserat på andra spel där det är en kvinnlig huvudroll, därför utformade vi spelet så från början. Och nu är det "omöjligt" att ändra i alla chattar med NPCs o uppdrag. Men de kommer ju nya namn så mitt svar vet jag inte alls hur jag tolkar idag? Och i den här filmen ger han en helt annan anledning, att det blir ett dejtingspel?
alltså jag vet inte alls... Är det inte märkligt?
 
Klicka här för att se filmen om SSO!
 




Det där är rätt skumt faktiskt. Lixom har man en andledning säg den. Men hitta inte på massa annat!
Det är konstigt att de gett olika svar... äh jag fattar inte riktigt det
Puss <3

2014-08-20 // 18:45:59
» Kajsa

konstigt o.o

2014-08-21 // 21:29:37

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback