» Planera, planera, planera! «

Hej!
Blev inte riktigt som jag tänkt mig med redigering och MC idag, utan vi började planera födelsedagsveckan som vi ska ha i SD nästa vecka. Så jag har suttit med det i typ 3 timmar? Det tar tid att skriva schema osv vill jag lova haha.. Men NU sitter jag här med lite chips och är as pepp på lite MC med Sofie :) Klickade precis hem lite sushi så laga mat behöver jag inte heller, SCORE! ;)
 
 
Insåg precis att jag är kannibal...?
Eller heter det så när djur äter sin egen art haha?
 

 
Kommer ni och firar med Sneakydragons i morgon?
Runt klockan 20.00 kommer det sjungas vackert i globala :)
 
 
Puss på er finisar!!
 




Självklart jag kommer asså jag kan inte missa såna här saker Omg vad jag längtar det blir kul. Ska det hålla på länge?? För jag måste lixom gå upp halv sju senast varje dag hela nästa vecka ehhhehh men jag ska vara med
Kannibal hm jag vet inte gäller det djur också och inte bara människor?? Äh jag vet inte puss puss på nemofisken ♥♡♥♥♡♥♥♡♡♥♥♥

2014-08-10 // 18:08:25

Jag kommer! Jag kommer! Jag kommer!! :D

2014-08-11 // 14:14:08

Vart ska det vara? Klart jag kommer man kan ju inte missa att träffa SSO's bästa klubb!!!:)

2014-08-11 // 14:22:59

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback