» Planerna för min YT kanal. «

Folk undrar: "När kommer det upp nya filmer på din YT kanal!?"
 
Just nu försöker jag andas, bestämma mig för hur jag ska göra och vad som krävs.
MC kriget håller fortfarande på så det dyker upp titt som tätt.
Men annars så är det rätt lugnt på kanalen just nu.
 
Jag har fått så mycket frågor om Jorvik vampyren, kommer det en säsong 3?
Jag vet inte.. Jag gör inte Jorvik vampyren om jag inte har en riktigt bra ide, det skulle kännas så misslyckande att leverera en säsong som inte slår den tidigare. Sedan måste jag veta vilka karaktärer jag behöver, vilka kan ställa upp? Det är sååå mycket jobb ska ni veta, självklart älskar jag det. Men det krävs en riktigt bra ide för att jag ska kunna skriva ett manus, men kommer jag dit då vet jag att jag kommer leverera. Och tiden kommer bli knapp, jag går sista terminen i skolan. Hinner jag, orkar jag?
 
En sak vet jag iallfall, jag vill..
 
 

 
 
 


Angående Jorvik Vampyren förstår jag dig verkligen. Om du inte hinner ska du ju inte känna dig pressad att göra en säsong 3, ingen klarar ju att hålla på resten av livet.. ;) Och YT kanalen, det är klart det är kul när det kommer nått nytt på den, men du måste ju ha tid att göra nått. Jag tycker vi läsare ska lugna oss lite, det är ju sommar och Nemo hinner inte sitta vid datorn hela dagarna. :)

2014-08-10 // 11:12:34

Ska jag vara ärlig är att du ta det lugnt en stund. Gör det du behöver göra och tänk senare på om du vill ha en säsong 3!

Håller med om att det är inge roligt att komma med en säsong till om man inte riktigt har ett manus, för allt kommer i slutändan då bli mindre bra!

Ta det lugnt en stund och fundera sen! ;)

2014-08-10 // 15:34:33

Jag förstår. Har man gjort en så bra serie och inte riktigt har nån typ toppen idé uttänk så känns det inte så bra att göra nåt halvbra. Man vill ju göra bättre än förra men det är jättesvårt att komma på bra idéer. Det ända man kan göra är att ta det lugnt och vänta med tiden så vet man. Helt plötsligt kanske man får en jättebra idé och då är nästa sak att fixa några som kan ta rollerna och har den tiden. Sen är det bara att börja om man har tid!! Men man vet ju inte om den där jättebra idén kommer..... Annars blir det väl inget men jag hoppas på att det kommer fler säsonger. Men det är bara om du har en idé statister och tid. Men jag förstår dig, verkligen. Älskar dig Nemo älskar jorvik vampyrpen

2014-08-10 // 17:53:41

Fan var inte klar! Men kommer fortfarande älska dig och jorvik vampyren även om den tar slut. Jorvik vampyren var början till att jag hamnade hos dig men bara för att den tar slut kommer jag inte lämna dig puss på dig finaste Nemo ♥♥♡♥♥♥♡♡♥♥♥♡♡♥♥ ojdå jag ser att jag skriver rätt mycket nu men nu är nog allt sagt :)

2014-08-10 // 17:57:47

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback