» Redigerar minecraft. «

Hej på er!
Hur mår ni? Jag är lite trött efter gårdagen men i övrigt mår jag prima. Ska precis börja redigera lite Minecraft och i detta avsnittet gästar även slottstanten, wohoo! Annars har jag inte så mycket planerat förens ikväll eventuellt så jag ska väl fixa lite här hemma och sitta vid datorn typ. Mysigt.
 
Hur ska ni tillbringa eran fredag? :)
 
 

 


Måste man vara Whitelistad för att komma in på servern?

För jag har försökt men det skiter sig varje gång :/

Svar: Ja det måste man! Kommentera Anniebretta.blogg.se :)
Courtney Silverhill

2014-08-08 // 19:42:46

Idag ska jag eller har jag firat en av mina bästa kompisar som fyller år. Jättekul och åt fika och tårta.... nom nom. Älskade tårtan. Det var bara jag min familj och hennes släktingar där. Hon ska ha fest för sina vänner senare som jag kanske ska gå på. Sen har jag typ myst med min bok :) puss på dig nemofisk♥♡♥♥♡♥♥ <3

Svar: Åh gott med tårta :) <3
Courtney Silverhill

2014-08-08 // 23:29:56

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback