» Säsongens första möte «

Igår drog säsongens första möte igång, nu är klubben igång på riktigt. Event ikväll och i morgon och nästa vecka kör jag och Annie tema vecka "Hemlig vecka" vi har massa skojj inplanerat och de enda medlemmarna får veta är plats och tid för eventen. Som många vet behöver man ofta speciell klädsel och förberedning inför event. Men denna vecka får de gå på sin magkänsla. Det kan bli riktigt skojj!
 
 

 
Alltså glad jag blev när jag hittade den vita hatten igår, som jag längtat <3
BRA JOBBAT SSO TEAMET!
 
 
Vad tyckte ni om de nya sakerna som kom igår? :)
 

 


jättesnygga tycker jag de var :D Gillar verkligen västar och hattar :3

2014-08-21 // 19:35:21

Jag älskar verkligen den vita hatten men vet inte om jag kommer köpa den... Jag är en sån som inte köper så mycket. En grej som jag skulle köpa i början av sommaren har jag inte köpt än hehe så du fattar att jag är lite seg med sånt. Puss o kram ♥♡♥

2014-08-23 // 07:05:06

Vart har du köpt hatten??
Snälla svara,jag vet att detta är ett ganska gammalt inlägg men snälla svara .Iaf I💙 YOU!

Svar: Den vita är ifrån firgrove :)
Courtney Silverhill

2015-03-08 // 10:33:45

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback