» Sommarlov för Rain <3 «

 
 
I torsdags fick Rain sommarlov. Så nu är det bara Kingen i stallet. Han ska också få sommarlov 2 veckor i augusti och då tar jag hem min Nightwhisper <3
 
Hur gör ni med era hästar på sommaren?
 



Nyligen skickade jag iväg min starthäst till hästön för lite semester och när min andalusier är level 15 så skickar jag iväg min frieser till hästön. Snart kommer ponnyn också få lite semester men det är när skolan börjat.

2014-08-02 // 10:14:12
» Diana

Har ju bara 10 hästar så dom får en veckas semster var under sommaren, sen under sommaren så brukar jag alltid köpa en ny häst ganska ofta så det kan vara svårt att fixa rättvist men jag försöker

2014-08-02 // 11:35:28

Alla hästar utom min frieser

2014-08-03 // 00:48:39

Men fuck min mobil lämnade en på börjad kommentar okej fortsätter här.asså alla utom min frieser och mina två nya har sommarlov sen länge ska skicka iväg friesern och araben och ta hem min starthäst och ponny. Sen när sommaren typ är slut tar jag hem alla :) okej lite invecklat men alla får sommarlov puss puss puss ♥♡♥♥♡♥ <3

2014-08-03 // 00:55:02

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback