» Vad ska jag göra? «

Hej på er. Vaknade för bara en stund sedan och känner verkligen att jag inte har lust att göra ett jävla skit. Skulle vara skönt att träna men det är jobbigt att klä på sig, behöver tvätta och städa men då kan jag likagärna träna först men de orkar jag nog inte. ? haha asså det är en sån dag idag... Jag tänker inte börja med att sätta på datorn iallafall för då händer inte ett någe. Blää! 
När jag kommit igång och satt mig vid datorn ska det iallafall peppas inför kvällens event, hela denna vecka firar vi nämligen SD's ettårsdag! Ska bli så roligt att träffa alla drakar igen, de som kan komma iallafall. Är ju trots allt fortfarande semestertider. Men ja jag ska ta tag i mig själv så hörs vi om ett tag! :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback