» Dumma SSO «

 
 
Gahhh, va håller dem på med? Som vanligt ingen info trots att de inte fungerat för vissa i flera timmar?
 

 


Tror de fixar med snön. T.ex jag har inte haft nån snö ännu i år.. Eller när det fanns ändringar på paddockön som de kanske hade publicerat av misstag.

Svar: Hade du ingen snö igår? Vad märkligt! Då kanske det har med de att göra. Vad har du hittat på paddockön? :) Nyfiken.
Courtney Silverhill

2014-12-19 // 11:42:48

Samma sak händer för mig! Varför ska de ta ner SSO utan att lägga upp info om att de ska ta ner servrarna eller varför de gör det... Önskar de gjorde det, skulle bli enklare att veta saker då. Hoppas de öppnar upp SSO snart!

2014-12-19 // 11:44:52

Vad är detta? Hur kan det bara göra så? Jag har inte ens haft några problem med spelet efter snön. Men de har säkert en bra anledning. (hoppas det annars får de många sura miner)
Det kanske kommer ännu mer snö. Jag har haft ont om snö även om jag haft lite.
Lite deppad men:
Kramis Ariana

2014-12-19 // 12:33:50

Nemo, jag blir också iritterad. Det blir vi alla men att kalla de dumma är för mkt. De skrev på facebook för ett tag sedan "Hejsan!
Sent igår natt upptäckte vi åter igen att vi haft lite tekniska problem med våra databaser.

På grund av de problem vi haft tidigare har vi börjat göra flera säkerhetskopieringar av våra databaser. Tack vare detta kommer vi lyckas få tillbaka allting mycket snabbare denna gång. Vi uppskattar att arbetet tar cirka 2-3 timmar. Alltså mycket snabbare! Databas-nissarna jobbar redan så fort de kan med att återställa allt.

Tack för ert fina tålamod...igen!♥" Jag vet att det kanske inte fanns när du skrev innlägget. MEN jag tycker fortfarande att du ska visa lite respekt. De jobbar så hårt de kan. De blir säkert klara snart. /Ellen

PS:NOHATE!!

Svar: "Dumma sso" var inte riktat till supporten, det skrev jag för att det inte fungerade och jag ville spela, inget personligt överhuvudtaget. Hade jag velat smutskasta supporten så hade jag skrivit att supporten är dum som tar sovmorgon trots att spelet inte fungerar. SÅKLART vet jag att dem jobbar och gör det dem kan.. Men att supporten är skit dålig med att ge ut information är inget nytt, jag började inte spela igår direkt. Tycker inte alls att jag ska behöva visa respekt för jag är inte en av dem som sitter o spammar deras mail eller kommenterar skit på deras facebook. Utan istället skriver jag ett inlägg för att uppdatera de som läser min blogg att spelet inte fungerar och därmed kommer inga fler inlägg tills spelet kommer upp igen. Tror inte någon från supporten läser min blogg och irriterar sig på det jag skriver endå ;)
Courtney Silverhill

2014-12-19 // 13:17:56

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback