» Sneakydragons luciatåg 2014 «

Som jag tjatat om så missade jag ju detta, #Kommervabitterföralltid.
 
Vår fantastiska lucia var Nina Bunnystorm.
 
 
 
 
 
 
 
Bilderna är lånade av Haley Rainstorm.
 

 
Tror att dem körde ungefär samma runda som vi gick förra året, från jorvikstallet till silverglade och upp till vingården. Åh så mysigt det ser ut. Annie var även duktig och klippte ihop en film:
 
 
 
Hoppas ni alla haft en fantastisk lucia helg, nu närmar sig julen med stormsteg. Hur tänkte SSO när vi inte fick snö i onsdags? Ser ju knasigt ut med luciatåg i sommaren :(
 
 
 


Jag kan inte fatta att jag som väntat så länge och skulle vara LUCIA själv missade klubbens lucia tåg!:(
Men bilderna från ert luciatåg fick mig att önska att jag inte missat vårt! Aja dax att tänka vidare. För på onsdag kommer snön!xD Längtar så tills onsdag!:)

Kramis Ariana

2014-12-15 // 20:26:39

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback