» Vad finns där borta? «

Jag och nina kom fram till att det öppnas väldigt lite små områden? Alltså ni vet det öppnas stora områden som det hypas helt galet om. Men det är små områden vid dessa ställen som är låsta och som kan vara det forever? Kolla GÅD, det öppnades för jätte länge sedan nu. Men fornkungens borg är fortfarande stängt och tyst.. Ingen vet vad som väntar där borta. Samma sak i skördebyggden, ni vet de stället som ligger direkt till vänster över bron och bakom fiskarnas hus. Där den galna gubben bor? Man vill ju bara in o se vad som finns.. Vi stod och tittade ut över havet och funderade ett bra tag..
 
Hmmm.. Några tankar?
 

 
 
 


Det ser allvarligt talat ut som jarlaheim från baksidan. Men alla ställen måste väl komma ut någon

2014-12-22 // 14:38:13

En gång trodde jag att det tillhörde Gylenes dal

2014-12-22 // 14:43:55

En gång trodde jag att det tillhörde Gylenes dal

2014-12-22 // 14:43:55
» lily

jag vet att det är ett gammalt inlägg men ändå :3

nu finns det ju en "silon" aktig byggnad man kan klättra upp i på paddock ön. Om man går upp till högsta våningen och kollar ut genom ett fönster så kan man se som en vik. Kolla in det vet ja. Det ser super ut enligt mig och jag läängtar supermycket tills man kommer kunna komma dit :D

Svar: Oh tack för tipset! :D
Courtney Silverhill

2015-05-03 // 16:47:36

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback