» Chill vecka «

Denna veckan känns helt okej med allting faktiskt, både utanför och på SSO. Det är ingen jätte press från något håll. Men på SSO blir det iaf levling på dagarna/eftermiddagar och lekar med klubben på kvällarna. Måste få ihop en inspelning med alla vampyrerna också, inte det lättaste! Det är väl typ den enda pressen egentligen, spela in, klippa och ladda upp avsnitt. (Vilket ifs tar en väldans massa tid och är rätt svårt) Men det är roligt så det gör inget! Haha vart vill jag komma? Veckan känns bra helt enkelt och jag har inget måste med klubben eller så..
 
Ska logga in strax faktiskt och levla Sture pojken och göra GED, sen ska jag försöka hitta honom en snygg outfit (inte hunnit ännu) och presentera honom bättre på bloggen.
 
Ikväll ska jag ta med mig Kingen på lite kull med drakarna :)
 
Här får ni två bilder från första levlingsrundan med människo Sture och häst Sture <3
 
 
 



Vi är så vackra! <3

2014-02-03 // 17:01:56

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback