» Konståkning «

Ja alldeles strax är det dags för OS i konståkning för drakarna, idag sitter jag och Evelina vid domarbåset och kommer alltså inte delta. Jag misstänker att jag just nu i denna stund är väldigt stressad och försöker få allting att falla på plats innan första starten, så jag tänkte att det var bäst att skriva detta nu (I morse).
 
Vi bedömmer varje rörelse individuellt där ekipagen kan få mellan 1-5 poäng på varje.
Vi bedömmer deras program utifrån påhittighet osv, också mellan 1-5 poäng.
Vi bedömmer också deras outfits mellan 1-5 poäng.
 
Jag älskar att bedömma dressyr så detta ska bli otroligt spännande! Det är inte enkelt men kul. Efter alla starter kommer vi ha en afterski och pusta ut. Ska bli så spännande att se vem som vinner hela OS veckan.
 
Hoppas ni har haft en bra dag och kväll, jag återkommer senare efter tävlingen :)
 
 
Hittade denna bild på google, tycker den passar in haha ;)
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback