» Lelvings utmaningen gång 2! «

Jag fortsätter med utmaningen att levla under en timma, gör det ni också!
 
 
Dagens tid: 1 timma & 1 minut
Total intjänad tid sen förra gången: 2 minuter
 
Såååå himla nära ju!
 
Utvädering: Gårdagen bestod mest av krascher in i saker och jag slarvade galet mycket vilket jag brukar göra, när jag levlar så vill jag bara ta mig igenom banan och struntar i de snabbaste vägarna eller att koncentrera mig på att hoppa av i tid. Men idag så var jag mycket mer nogrann vilket gav resultat. Jag började även i SB efterosm jag vaknade upp där. Jag levlar alla banor utom kanintävlingen.
 



Snälla köp nyss smink det du har är asfult

2014-02-09 // 16:09:38

Snälla köp nyss smink det du har är asfult

Svar: 1. Jag är vampyr, 2. Jag skiter i vad andra tycker. 3. Har du inget snällt att säga säg ingenting.
Puss! :)
Courtney Silverhill

2014-02-09 // 16:09:38

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback