» Min levlingsrunda + banor jag hissar och dissar. «

Hej på er! Eftersom bloggen för de mesta blir tom på helgerna har jag varit duktig och tidsinställt lite åt er. Här kommer ett inlägg med min levlingsrunda och lite hissar o dissar. Kanske skit tråkigt, kanske jätte kul?
 
 
  1. Vingården - Dessa banor är helt okej men inte jätte roliga.
  2. Ridhuset - Älskar ridhuset, 3 banor mycket xp och de går fort!
  3. Jasper - Dessa är kul och jag hittar hela tiden nya vägar.
  4. Gyllenbladsskogen - dryg dryg dryg, lååång och jag failar alltid!
  5. Äppeltävlingen hoss håkan - Asså den är kul, inte med låglevlad häst dock.
  6. Gyllenbladsstallet - Neutrala, mysiga vid vattnet men rätt tråkiga.
  7. Ringer hem, och rider till Marleys - Marleys banor är kul och korta!
  8. Will - Neutral, finns inte så mycket o säga.
  9. Steves - Denna bana har jag alltid gillat!
  10. Moorlandstallet - Gamla härliga Moorland, fortfarande roliga!
  11. Fort pinta - Min favvo bana. Kan bra vägar och fått många priser.
  12. Rider/åker till Firgrove - FG banorna är en utmaning och jag gillar dem. Dock låånga
  13. Apocalypse i bergspasset + VD sjön - Helt okej men inte skit roliga.
  14. Valedale banan i hollow woods - Njaa, inte så rolig.
  15. Observatoriet - Jobbig och tråkig.
  16. Galoppbanan - woop de går snabbt! Kul.
  17. Ringa hem och lämna in galoppbanan, sen Jarlaheims tävlingen - neutral
  18. Jorvikstallets tävlingar - Roliga, spec elit tävlingen. Älskar kombinationen!
 

 
Ser ni kryssen på kartan?
Det är Vingårdsträdgården och Kanintävlingen dessa banor hatar jag. varför?
  • Kanintävlingen är det drygaste jag vet, kaninerna skriker och man blir sjukt frustrerad av att missa dom. Denna bana gör jag endast om en häst är nära att levla upp. DISS
  • VGT - Jag vet inte vad det är men jag tycker denna bana är dryg att ta sig till (trots att jag bor på VG) och den är lixom lång och man failar ofta när man försöker gena nerför backen och så får man börja om, näeh usch jag gillar den inte. Den finns inte med på min runda. DISS
 
Levlar ni varje dag? Har ni också en bestämd runda? :)
Säkert glömt någon bana också.
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback