» No game men bloggen hålls vid liv :) «

Jag kommer knappt vara hemma fre,lör och söndag. Min bästa vän ska lämna mig i ett år och jag kommer antagligen gråta floder denna helg. Så blir nog inget spelande förens söndag kväll kanske. Men har förberett lite tidsinställda och ett skvaller åt er denna helg. Så hoppas ni får en underbar helg, Oh herregud nu börjar jag grina igen. Alltså jag är såklart sjukt glad för hennes skull men förstår inte hur jag ska klara mig utan att ha henne ett samtal och en promenad bort.. UH <3
 
Hoppas ni får en fantastisk helg!
 
 



Vi kommer aldrig glömma henne :) hon finns i våra hjärtan ♥

2014-02-28 // 14:44:25

Öhhhhh.... Kan det inte bli onsdag imorgon så kan vi fortsätta kolla på serien XD

Svar: Snart är det onsdag igen! :)
Courtney Silverhill

2014-03-01 // 02:33:14

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback