» Old Courtney «

Har hittat en jätte rolig mapp på datorn med massa gamla bilder, tänkte dela med mig av den gamle Courtney.
 
 
Stolt ägare till två hästar! Braveheart och Nightwhisper.
 
 
Jag köpte Braveheart under tiden jag var testryttare och helt ärligt vet jag inte hur jag tänkte när jag sålde henne.
 
 
 
Söt som socker! Kanske får man köpa tillbaka henne av James någon dag?
 

 
Jag var klubbledare i frosty dreamers community som ägdes av Evelina Westson
 
 
Hade ridlektioner då också, dock inte för en lika stor skara som nu i SD ;)
 
 
 

 
 
Här hade ML champet precis öppnat :)
 
 

 
 
Druidträning och jag spelade med posteffekter <3 haha..
 

 
Longeringsbuggen <3
 
 
 
Buggen är borttagen sen länge.
 

 


Hejsan... Bara undrar vart du köpte de svart rutiga byxorna där det är lite rött på. På den bilden då du står bredvid braveheart.

Tacksam för svar
//hanna

Svar: De är köpta i fiskebyn! Kram :)
Courtney Silverhill

2014-02-27 // 00:15:46

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback