» Resultaten! «

Resultaten från dagens utställning med terräng tema!
 
Alla var som vanligt jätte fina och jag tyckte alla hade tolkat "skogens färger" på ett mycket bra sätt. Men som alltid så måste jag välja 3 vinnare och de som stod ut lite extra denna gången var:
 
 
1a plats: Haley Rainstorm - För att du matchat allting riktigt snyggt samt fått med dig hela "terräng" feelingen i din outfit. Jag älskar varje plagg du har på dig och ingenting sitter fel.
 

 
 
2a plats: Cornelia Starborn - Jag tycker om hur det gröna återkommer i din klädsel och hästens utrustning, det är varken för mycket eller för lite. Bra balans och riktigt snyggt!
 

 
 
3e plats: Willow Bravebrooke - Du har gjort det på ett coolt sätt och det är helt galet snyggt, det enda som inte gav dig full pott var kepsen som jag hellre hade sett varit en hjälm i just terräng grenen. MEN den matchar grymt bra in i outfiten och räddar dig endå! Super snyggt och det sticker ut ur mängden.
 
 

 
Alla fina ekipage!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bra jobbat fina fina drakar! <3
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback