» Dressyr dressyr dressyr! «

Så fort jag loggade in idag så mötte jag upp drakarna utanför RH, dressyr träning och program ridning stod på schemat. Utan och skämta rörde jag mig inte utanför ridhuset mellan 19.30 - 22.00 haha.. Först körde vi lite uppvärmning, sen red jag programmet och alla hängde på. Sedan körde jag och Eve lite enskild handlening med de som behövde, tex. hjälp med volter, hörnpasseringar osv. Folk droppade av lite titt som tätt och när det bara var ett par stycken kvar körde de programmet och jag kollade på och upprepade hur de skulle rida. Allt för att alla ska förstå och de ska sitta för alla! Tyckte jag och Eve jobbade på bra och hjälpte alla som behövde, blir ju så mycket roligare om alla får en chans! Så himla stolt och tror att alla kommer klara det galant verkligen.
 
Bloggen har dock blivit lite lidande, men händer lixom inte så himla mycket mer än klubben just nu då jag inte levlar och därför inte spelar så många timmar :) Ska försöka styra upp avsnitt 6 av jorvik vampyren i morgon, blivit lite problem med avnsittet då det inte funnits nått bra tillfälle för filmning med statisterna (Nästa serie ska jag inte vara så beroende av andra tror jag).. Men de blir nog bra, de ställer upp när de kan och är så himla hjälpsamma alltså! Men mer info om det i morgon.
 
Nu är jag helt slut i huvudet och ska kolla serier o sen krama kudden :) Puss på er fina!
 
 



Aawn, jag missade det :( är jätteförkyld så har typ sovit hela dagen :(

Svar: Awww <3
Courtney Silverhill

2014-01-21 // 00:01:14

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback