» Eveningking «

Jag måste bara skriva ett par rader om honom, min fina gula kung. Sen dagen då det bestämdes att Sneakydragons skulle vara gula så har han varit min "klubbhäst". Han har följt med på event och aktiviteter dag ut och dag in. Fått stå intryckt i en box med alla andras hästar under kurragömma, sprungit mil på skattjakts event och stått i mitten och visat vägar på mina ridlektioner. Förutom min klubbhäst spelar han ju också rollen som Flippen i min omtyckta serie "Historien om Mary" Och "Så gick det för Mary och Flippen". Jag skulle aldrig kunna göra mig av med honom och skulle ha väldigt svårt för att byta honom mot en annan "klubbhäst".
 
När jag dammade av mina klubbkläder efter julvilan och travade bort mot paddocken så kändes han som en stor klump jämfört med lilla Popstar, haha aww.. <3
 
Snälla SSO låt mig döpa om min häst till Yellowking?
 
 

 


Najj, Yellw Dragon x'D .________. Han är värkligen en av de vakraste hästar på SSO, ett tag har jag ståt brevid honom och funderat kring att köpa honom... Men vad ska han heta? Funderar på Night Heart eller Dragons Heart <33

Svar: Ja men de är såå fina! Ååh de va fina namn :)
Courtney Silverhill

2014-01-06 // 19:12:10

Skrev i fel kommentar OwO

2014-01-06 // 19:17:24

Nee, det var inte fel o.o

2014-01-06 // 19:18:04

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback