» Förbered er för avsnitts släpp! «

I morgon kommer jag antingen tidigt på morgonen eller på eftermiddagen släppa avsnitt 7 utav "Jovrik vampyren". Det börjar närma sig slutet och spänningen stiger, hur ska det gå för våra vampyrer?
 
Här kan ni se alla mina släppta avsnitt av serien:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 När jag kollar igenom avsnitten ser jag verkligen hur kvaliten förbättrar sig, storyn växer och jag lär mig programmet bättre och bättre. Min intro scen är det första jag gjort i movie maker förutom att klippa ihop filmer där jag rider irl. Så ja jag är verkligen stolt, och vilken resa, vilka fantastiska statister!
 
Fortsätt följa med i berättelsen varje onsdag! :)
 

 
 
 
 


Bra filmer du har gjort! :D

Svar: Tusen tack! :D
Courtney Silverhill

2014-01-28 // 20:28:14

Du är bäst Nemo :D <3
Och du utvecklas för varje dag som går :3

2014-01-28 // 22:05:03

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback