» Jorvik vampyren avsnitt 3! «

Det här har hänt: Vi har fått träffa en ensam och förvirrad liten vampyr som förlorat sin familj, denna vampyren bor på Jorvik och ÄLSKAR hästar. Dock har hon inte vågat fortsätta med hästarna sen hon blev vampyr då hon lätt tappar kontrollen då suget efter blod är större. Vampyren har börjat drömma om hästarna där de talar till henne och säger att hon inte ska vara rädd för att skada dom. Detta vill hon såklart ta reda på och tar sig till silverglade godset för att se om detta stämmer. Men när hon står i stallet så dyker det plötsligt upp någon bakom henne och det verkar inte vara vem som helst...
 
 
 
 Ge mig gärna feedback bland kommentarerna!
 

 


OMG Jag rös faktiskt! Så himla spännande o bra ♥

2014-01-02 // 14:39:02

MEEEER XD

Men hur får du till din musik så bra? o_o

2014-01-02 // 22:09:46

Alltså att musiken ej hackar :P

Svar: Haha jag vet inte? :D
Courtney Silverhill

2014-01-02 // 22:09:58

Jättebra! :D Längtar redan till nästa avsnitt, följt den sedan första avsnitt. c8

Svar: Aw tack så mycket! :)
Courtney Silverhill

2014-01-03 // 14:07:30

Oj vad spännande MERA MERA!!!

Svar: Det kommer mer det lovar jag ;)
Courtney Silverhill

2014-01-03 // 15:16:28

Jag har alltid ÄLSKAT det du gör och detta avsnitt var spännande och fantastiskt! Du var riktigt farligt och en besvikelse var att inte kunna se nästa avsnitt på direkten xP <333

Svar: Tack så hemskt mycket :) <3
Courtney Silverhill

2014-01-06 // 19:06:36

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback