» Jorvik vampyren avsnitt 6! «

Här mina kära vänner har ni Jorvik vampyren avsnitt 6, enjoy!
 
Det här har hänt: Vi har fått träffa en ensam och förvirrad liten vampyr som förlorat sin familj, denna vampyren bor på Jorvik och ÄLSKAR hästar. Dock har hon inte vågat fortsätta med hästarna sen hon blev vampyr då hon lätt tappar kontrollen då suget efter blod är större. Hon har börjat drömma om hästarna där de talar till henne och säger att hon inte ska vara rädd för att skada dom. Detta vill hon såklart ta reda på och tar sig till silverglade godset för att se om detta stämmer. Men när hon står i stallet så dyker det plötsligt upp någon bakom henne och det verkar inte vara vem som helst utan en vampyr.. Denna mystiska vampyr har kommit till ruinerna i gyllenåsen. Det visar sig att vampyren som heter Evelina vet precis vem våran vampyr Courtney är. Evelina har ett förflutet med Courtneys bror och vill gärna ta hand om henne och hjälpa Courtney att återta slottet. Så Evelina tar med Courtney till godset där hon förklarar att de ska bära solglasögon dagtid för att inte bli upptäckta. Sedan visar Evelina en stor svart häst för Courtney, dock har hästen "Kingen" ett förflutet och har svårt att lita på folk. Kingen Accepterar Courtney nästan med en gång och det verkar finnas ett magiskt band mellan dem. När Courtney är uppe i sadeln igen ger sig de två vampyrerna påväg mot äventyr för att besöka slottet som ägdes av Courtneys familj som de planerar att återta. På vägen stöter de på två flickor som ramlat av sina hästar och Courtney känner suget efter blod sköljas över henne.
 
 
 
 Ge mig gärna feedback i kommentarerna!
 




Oh så himla bra! :D

Nu är jag super intresserad av vem den där kvinnan är ;p
Henne skulle jag vilja veta mer utav ;)

Svar: Det får du nog göra i kommande avsnitt! :D
Courtney Silverhill

2014-01-22 // 11:33:10

Jättetaggad på nästa avsnitt!! c:
men vad sa du att låteni slutet heter som spelas upp till eftertexten? ^^ <3

Svar: Låten heter The strongest winds och det är kolonien som gjort den :)
Courtney Silverhill

2014-01-22 // 12:11:23

Jag höll på att kissa på mig igen som vanligt ;) Assssssbraaaaa!!! :D

Svar: haha taack! :D
Courtney Silverhill

2014-01-24 // 13:03:52

OMFG! JAG DÖR! DU ÄR VÄRLDENS DUKTIGASTE! <3

Svar: Tusen tack! :)
Courtney Silverhill

2014-01-25 // 19:32:40

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback