» Lite funderingar «

Detta är taget från nyhets sidan då hästarna skulle komma till Jorvik:
 
Vilka hästar blir det?
- Den första tidens hästar kommer att vara level 1 hästar och baseras på runt fjorton raser. Fler raser och hästar med unika modeller kommer att komma senare! En funktion som också är planerad är att kunna styla hästens hår. Du kommer att kunna välja mellan en av fyra hårmodeller som hästen kan ha (hårfärgen går inte ändra). De första fyra hästraserna är planerade att vara Danish Warmblood, English Thoroughbred, DutchWarmblood och Morgan!
 
Jag tolkar detta som att de första planerade hästarna (vi har fått alla utom Lippizaner) är level 1 hästar men att de sedan ska komma hästar som är i högre level när de köps? Eftersom vi måste vara i högre level för de flesta hästarna som kommit som jag antar är de "första planerade raserna". Läs det flera gånger, är det någon som tänker som jag? Ska vi få hästar i högre levlar?
 

 
Hur fungerar det med hästarnas utrustning, XP och välbefinnande?
- Varje häst blir unik och du måste ta hand om den separat. Detsamma gäller hästarnas level (XP). Man måste alltså tävla med alla sina hästar för att levla upp dem. Du kommer med andra ord att kunna tävla i samma race fler gånger på samma dag med dina olika hästar. Det är mycket jobb med att ha hand om fler hästar, precis som i verkliga livet!
 
"Du kommer med andra ord att kunna tävla i samma race fler gånger på samma dag med dina olika hästar" - Jaha? Bara jag som missat vad som hände med detta, för jag kan då inte levla fler hästar samma dag. Nån som vet nått om detta?
 
Detta är mina och Annies spekulationer, nån som har tankar?
 
Annies blogg - Anniebretta.blogg.se
 




Jadu. Det vill jag också få svar på. Varför kan vi inte det om de sa det från början >.<

2014-01-01 // 16:14:53

Vi kan ju det o.o Vi kan klicka på "tävlings tavlan" ;)

2014-01-06 // 19:16:16

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback