» När servern ligger nere ;) «

Goodmorgon!
Som alla nog märkte låg ju servern nere sjukt länge och så under onsdagen, då får man roa sig med att försöka ta reda på hur man lyckas skapa ett konto på spelet "My horse friends" vilket inte är helt enkelt kan jag ju tala om. Vad kan de tagit 2h? Hur gjorde jag? Lyckades få tag i en släkting i danmark som fixade ett konto åt mig haha. Så ja spelade lite och här är bilderna ifrån det. Har dock inte köpt nån betal variation ännu men det kommer nog jag gillade spelet jätte mycket!
 
 
 
 
 
 
 
Alltså jag har inte riktigt förstått spelet till 100 ännu men det är alltså halvt online, i spelet spelar du själv. Men du har ett konto på en sida med de andra spelarna där du kan lägga upp bilder, blogga osv. Asså som en profil lixom. My horse friends har precis som starstable en facebook sida och de verkar som att de ska göra spelet tillgängligt för flera länder. Men ja vi får väl se! Jag kommer skriva lite om spelet när jag spelar det oså :)
 

 
 
 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback