» Snart dax för dressyr vecka med Sneakydragons! «

Jag och Evelina har planerat en dressyr vecka där sista dagen kommer bestå av en dressyr tävling med ett program vi snickrat ihop lite själva, där får både 1,2,3 och 4an ett pris och 5an vinner äran ;).  Resten av dagarna kommer vi gå igenom programmet samt ha en utställning med dressyr tema där vinnaren får 100sc och titeln mästare. Detta kommer bli super kul och jag ska knåpa på en outfit resten av veckan. Dock ska ju varken jag eller Evelina tävla men klart man måste vara dressyr fin endå :) Tänkte dela med mig av programmet till er, kanske någon av er är klubbägare/ledare/ridlärare och kan inspireras av detta eller så. Vill ni använda programmet och videon på någon hemsida eller i en blogg föredrar jag dock att ni ber om lov till mig eller Evelina.
 
 
 
 
 
Tycker ni om dressyr? :)
 
 
 


Verkligen super spännande. NU får man en anledning till att fortsätta spela genom att komma in och varje dag träna till programmet :D

Svar: Ja eller hur! :D
Courtney Silverhill

2014-01-15 // 14:40:30

Dressyr är jättekul, men jag föredrar mer terräng :)

Svar: Ja terräng är roligt! :)
Courtney Silverhill

2014-01-15 // 18:29:29

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback