» Välkommen Sture! :') «

För nån natt sedan stog jag och dregglade över denna hästen, idag tvingade Eve mig att köpa den så jag döpte honom efter henne haha awww.. Han heter Silverknight men kallas Sture precis som Eve :') hahah låter ju sjukt men vi är kompisar så det är en del ironi och kärlek i det <3 Så välkommen min fina Tovero Silverknight aka Sture. Nu har jag äntligen något att göra på SSO igen och stallet är nu fullt! Woop :) Nån som vill levla? Säg till!
 
 
Ja som ni ser, Eve tvingade mig! ;) och som en riktig shopaholic svarar jag "JAG BEHÖVER HONOM"
 

 
 
Jag kunde ju inte stå emot!
 

 
 
När Sture inser vad han heter :')
 

 
 
HAN ÄR SÅ FIN <3
 

'
Nu ska jag levla på min Eve häst :) puss på er!
Ni får mer info senare.
 



Jag hänger gärna med nån dag och levlar! :)

2014-01-27 // 17:53:20

Varje dag!

2014-01-27 // 18:36:41

Dröm att levla med dig!! <3

2014-01-28 // 15:33:48

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback