» Western utställning - Resultaten «

Har suttit ett bra tag nu och kollat igenom allas bilder noga, någonting jag kommer på är att man kanske vid ett första intryck tänker "njaa" men när man tittar närmare så ser man fler och fler detaljer som hänger ihop men som inte sticker ut. Galet svårt har det varit och jag kommer presentera en 1a, 2a, 3a och 4a dock är det bara 1an som vinner SC.
 
 
Jag mötte upp mina cowgirls (inga boys var med på utställningen) vid VD sjön.
 
 
Sedan red vi på ett fint LÅNGT led bort mot platsen jag valt ut som bakgrund till bilderna :) Sedan fick dem ställa sig lite hur dem ville och de valde att göra en fin rad. Sedan fick de komma fram en och en och jag fotade varje ekipage. När alla var färdiga grillade vi och jag filmade litegrann.
 

 
Efter mycket om och men har jag kommit fram till ett beslut.
 
1a plats - Brooke Snowlake
 
 
Du sticker ut på ett bra sätt och det röda klär verkligen din fina häst, det ser väldigt lyxigt ut. Det enda jag skulle kunna säga någonting om är dina knoppar som inte riktigt passar in på western temat. Men du sticker som sagt ut och bär kanske inte traditionella western färger men du har fått det att funka riktigt bra. Grymt bra jobbat!
Grattis till 100sc och titeln mästare!
 


2a plats - Cornelia Starborn
 
 
Sadeln, lindorna och hatten matchar jätte fint. Och ditt träns matchar in i schabraket. Det syns att du har tänkt till och jag älskar det! Väldigt fint och din fläta i håret kunde ju inte blivit snyggare till temat. Det enda jag skulle kunna säga är väl att jag tycker att byxorna är lite för mörka. Bra jobbat och grattis till en andra plats!
 

 
3e plats - Haley Rainstorm
 
 
Här har vi en sneakydragon cowgirl vill jag lova, så jäkla snyggt! Väldigt bra jobbat Haley.
 

 
4e plats - Victoire Winterfall
 
 
Du prickade helt rätt med hästens utrustning, schabraket passar så himla bra på fuxen. Du har matchat dina kläder snyggt men jag skulle föredra att du tog ett par boots. Annars är det toppen bra och jag älskar din cowboy hatt. Riktigt bra jobbat Victoire!
 

 
Alla tävlande
 
 
Tycker om att du matchat in din hästs färger i utrustningen.
 

 
 
Snygg outfit som är bra matchad på ett stilrent sätt.
 

 
 
Fin outfit på en fin häst, hade dock gärna sett ett schabrak i annan färg.
 

 
 
Jätte fin outfit! Förstår tanken med schabraket och färgen på rosetten.
 

 
 
Jag älskar benlindorna du valde, tycker de på nått sätt passar sjukt bra på ett western tema!
 

 
 
Gillar att du matchat hästens utrsustning med ditt eget hår, ni är jätte fina!
 

 
 
Ni är super söta verkligen! schabraket kunde dock varit i en annan färg.
 

 
 
Wow, riktigt häftigt och jag gillar det gula såklart. Mitt minus till dig blir dock schabraket och väskan som inte lyser lika starkt som resten.
 

 
 
Snygga kläder och utrustning och ett plus till din fina fläta, dock tror jag helheten hade blivit bättre om du tagit en ljusare häst.
 

 
 
Älskar schabraket du har på och du har matchat riktigt snyggt och det syns att du tänkt till med tränset och lindorna. Riktigt bra jobbat!
 

 
Stort tack till alla som var med och tävlade,
detta var riktigt svårt att komma fram till ska ni veta!
 

 


» FUU

FUUUU, SKA SPIKA UPP DIG

Svar: Annie nu är du tyst!!
Courtney Silverhill

2014-01-08 // 20:23:38

Ååh va fina alla var :D
Men min pålle smälter lite väl bra in med stenen bakom, så han ser ju gigantiskt fet ut! o.o

Svar: Hahaha jag vet jag såg det! sööööt :D
Courtney Silverhill

2014-01-08 // 20:33:26

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback