» 30 grader, sol och jag har en pool. «

Skulle gärna sitta och installera om vegas för att kunna ge er nya videos, men det är helt enkelt för varmt. Eftersom jag är 100% säker på att jag måste installera om det igen så betyder det att jag förlorar alla mina projekt.. Det är alltså behind the scenes filmen och en film som jag hållt på med inför SDs ettårsdag... Avlider. Varför händer sånt här HELA tiden? 
 
 
Jaja, jag ska iaf njuta av dagen så tag jag tag i skiten senare.. Dyker upp nått tidsinställt strax också :) Puss på er! 


Om du har en speciell film så kan du maila den till dig själv, så om du måste installera om Frans så bara sparar du filmen du fick i mailen ;)

//balallalalsjwks

Svar: Jag skrev fel jag menade Vegas inte fraps! Men det har ordnat sig., Tack <3
Courtney Silverhill

2014-07-29 // 12:29:35
» Lwl


Luftförorening

2014-07-29 // 12:30:06

Men åh vad jobbigt fattar inte hur du orkar. Så här du förlorat de nu eller? Puss på dig Nemo ♥♥♡♥♥

Svar: Jag lyckades få tillbaka projekten :')
Courtney Silverhill

2014-07-31 // 10:30:07

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback