» Fin fint «

Hej hej, jag heter Aria Queenbrookeoch jag tänkte visa upp min tjocke, fina, tinker, han heter inte tinker, utan faktiskt Shady. *Host* har funderat på bantning *host, host*, men vi får väl säga muskler nu istället för *host* fett..
Han är en "liten" krabat på sju år, han älskar godsaker hrrm.. en liten mysig pålle helt enkelt.
Ni kanske ser mig springa runt med han i Jorvik en dag, who knows?
Ni kanske drömmer om mig? Ni kanske letar efter mig? (stalker i så fall 0.0)
 
Ha en bra dag!
(om du nu inte blir nertrampad av Shady vill säga) hälsar Aria Queenbrooke :D
 
 
Väldigt fina..
 
 

 
Tusen tack för ditt inlägg Aria!
Måste säga att jag älskar SSO namnet Aria, mycket vackert.. Din häst är väldigt söt och jag hoppas
ni får en fantastisk sommar ihop <3
 

 


Tack själv :) ♥

2014-07-07 // 13:17:18

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback