» Gästblogg av Yvonne Sweetwood «

Hej!
Eftersom att Nemo inte är hemma just nu och inte kan blogga kände jag för att kasta in ett inlägg! Och vem är jag då? Jo jag är Yvonne Sweetwood på sso och spelar på server ett! Och denna bilden är en bild på mig! Och som många kanske vet, eller inte.. Så har jag träffat Berit..  Och Berit, om du läser detta så ska du veta att jag älskar dig!!  Men vad tycker ni om den nya sidan? Skulle vara kul att veta! Och om ni vill vara sjukt snälla så kan ni väl titta in på min youtube kanal? Den heter Y Sweetwood och är najs!  Eller min blogg? Ja den heter ysweetwood.blogg.se! Men detta var nog allt för mig! Hejdåååå!
 

Klicka på bilden för att komma till Yvonnes blogg
 
 

 
Tack för ditt inlägg!
Hoppas du får en fin sommar :)
 

 


Yay! Mitt dåliga inlägg! :D

2014-07-11 // 22:30:40

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback