» Gästbloggning av Anja Lionheart «

HEJSAN ALLA! C:
Nu hade jag tänkt att gästblogga här!
Det är min först gång så pinsamt..... Men jag är alltid pinsam av mig CX
Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva om xD
Men jag kan skriva lite info om mig :)
 

 
* På sso heter jag Anja Lionheart men jag kallas ankan (irl också), lejonet, anjis och många mer X)
* Jag har 4 hästar vid namn IceRain, IceDream (vilda), IceBorn (vargen) & IceStar (gulden)
och mer hästar kommer i framtiden.
 
* Jag är med i bästa klubben Jolly Stars Puss och kram på alla i Jolly Stars
* Jag älskar Jorvik Shillings så gör alla dagliga typ varje dag! x)
 
* Jag sparar Star Coins hela tiden för att köpa hästar + att jag älskar att levla!
 
* På sso lever jag för mina bästa vänner Nathalie Nightbell, Tuva Sunlake & Josefine Flowernight
 
* Jag ÄLSKAR Sneaky Dragons Dom är bäst, roliga och Nemo är med i den 
 
* Mina högsta drömmar i/på sso är att träffa SneakyDragons,
hästarna + kläder ska kosta mindre och mer uppdrag
 

 
Jag älskar att träffa nya vänner och levla, hänga och göra allt för att alla ska bli glada :D
Men om man träffar mig så får man vara beredd på att jag är väldigt random och tokig av mig men ändå snäll ;D
Men nu vet jag inte så mycket mer som jag ska skriva om XD
 
 
random bild på mig
Gult är inte fult, gult är fint ;D
 



Awww :*

2014-12-25 // 23:05:08

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback