» Gästbloggning av Ebba Highland «

Hejsan det är jag som är Ebba Highland och jag hade tänkt gästblogga här hos Nemo :D

Okej jag ska börja med att berätta lite om mig. Jag är en tjej på 11 år (fyller 12 i december). Irl så älskar jag hästar och är i stallet 2 gånger i veckan.

Jag har spelat sso i 11 månader nu. Jag bor i Jorvikstallet, ända sen jag började spela så har jag velat bo där och nu gör jag det. Kommer kanske flytta till steves eller så nån gång men just nu är jag nöjd med Jorvikstallet.

 En sak som jag verkligen vill är att bli med i SD. Men det är ju några år kvar… SD kanske inte ens finns kvar då men jag hoppas på det. Nu är jag med i en jättebra klubb som heter Gold Doves. Vi är runt 40 medlemmar.

När jag är inne på sso brukar jag levla mina hästar, fiska(måste bli klar med det) och gå på event med klubben. Jag brukar också köra championats men är rätt så dålig. Brukar komma typ 4-6 så ibland orkar jag inte. Jag driver min egna blogg (ebbahighland.blogg.se) och ett av mina mål är att få lite fler läsare där . Jag och några vänner ska göra en serie tror vi. Vi har bara börjat men den kommer förhoppningsvis vara uppe på youtube och min blogg i början av hösten för nu på sommaren så är det lite svårt vi har inte så mycket tid. Men ifall ni kommer ihåg så kan ni ju gärna kolla in min blogg då. Nu finns det nog inget mer att säga om mig eller jo ifall någon undrar så är jag på server 1 samma som Nemo.

Färdigpratat om mig då.

Jo Nemo skrev ju att man kunde snacka lite om Jorvik Vampyren så jag tänkte göra det.

Enligt mig så är jorvik vampyren den bästa serien/filmen nånsin!! Finns det något som inte är bra? Nej. Jag är också otroligt imponerad över hur Nemo lyckas med allt, texten är perfekt, så man lätt hinner läsa men inte onödigt länge, musiken passar och allt är så verkligt. Ja perfekt. Det måste verkligen komma en säsong 3,4, 5, 6, 7 ja hela tiden en till. Annars vet jag inte om jag överlever. Jag såg precis avsnitt 11 i säsong 2. Asså blev så glad världens bästa!!! Har ni inte sett det som ni borde ha gjort så måste ni göra det!! Jag såg mig själv!! Haha det vara jättemånga med men jag såg mig själv så kul. Alla som var med på den hära vampyrträffen var med. Åh det var bara så bra!! Okej om jag pratar på såhär kommer ingen orka läsa så får väl avsluta nu.

Här är en bild på mig (klicka på bilden för att komma till Ebbas blogg)

 
 
 
Tackar och bockar för ditt inlägg!
Hoppas att Sneakydragons finns kvar när du äntligen fyller 18 år hihi.. Sen vill jag också tacka för de fina orden om Jorvik vampyren, det är exakt så jag vill att folk ska uppleva serien.
Kram på dig!! <3

 



Är lika gammal som du, Ebba BD

2014-07-11 // 13:21:20

Vet nån hur man övertalar sso att skicka tillbaka en till server 1? ;_; Server 2 är hemskt med massa idioter :C

Svar: Maila till supporten och be att få byta!! :)
Courtney Silverhill

2014-07-11 // 14:45:13

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback