» Gästbloggning eller frågor? «

Här kommer ett inlägg som jag är osäker på ifall syftet var att det skulle publiceras som ett gästbloggsinlägg.
Men jag tänkte att jag gör det iallafall och svarar på frågorna! :)
 


Hej Jag Har kollat på varenda avsnitt av Jorvik vampyren det e fett grym !
 
Nemo svarar - Tack så mycket! :)
 


Och dina Minecraft klipp, väldigt snyggt byggt ! 
 
Nemo Svarar - Tack igen hehe, jag tycker inte att jag bygger så jätte fint men
jag har sjukt roligt iallafall!
 


Jag undrar om jag får komma dit? 
 
Nemo svarar - Jag får så himla många frågor om detta, tyvärr är jag inte OP på servern och kan whitelista folk. Men om du kontaktar Kim (berit), Emelie Silverhaven (Emlan), Lily Rainstorm (Fiffimuffen) eller Evelina Silverknight (Sture) så kan de säkert whitelista dig. Jag tror att servern är "öppen" för det verkar som att nästan vem som helst kan bli listad men jag vet inte riktigt.
 


E det en server vad heter den ? :) var ska jag skriva det sorry om jag frågar men det var länge sen jag spela minecraft, skulle vilja ha en häst om ni har till salu , vill gärna att den ska vara snabb :) 
 
Nemo Svarar - Adressen till servern är: 212.85.93.99:25565. Vi har fler hästar till salu, dock står försjäljningen lite stilla men vi säljer fortfarande om nån är intresserad.Vi har MASSOR med
fina galoppörer som är riktigt snabb.
 


Kan vi bli vänner på sso?
 
Nemo svarar - Min vänlista är för det mesta full men ibland tar folk bort mig så det är bara att klicka iväg en förfrågan när jag är inne så märker du om det finns plats.
 
// Linnea Riverhome  :) 
 


 
Tack för dina frågor, hoppas du är nöjd med svaren :)
 




Den IP Adressen.... Jag kan ej komma in😭
Varför?

2014-07-22 // 10:05:46

Jag kan inte häller komma in :( snälla Whitelista mig heter Lindabiose

2014-07-22 // 12:13:36

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback