» Gomorron!! «

Har precis vaknat till här,
hemma.. I min egen säng.. Dock sovit rätt dåligt men det gör ingenting alls för jag är ensam hemma i tre dagar.. Alltså kan jag göra vad jag vill! Spelar ingen roll om jag ligger hemma hela dagen mohahh... Men jag tänker nog försöka vara lite effektiv dessa dagar, åker ju till landet i helgen så kläderna i väskan måste upp och tvättas NU typ, inte om 4 dagar som det typ alltid tar för mig att packa upp haha. Det är ju skit jobbigt alltså? Men slut pratat om mina jävla kläder. Jag ska slå på datorn så fort jag kommit i ordning lite här, jag ska kolla igenom alla era kommentarer och kolla mailen och se om det finns fler gästbloggsinlägg att visa nästa vecka! Sen är planen typ att spela med Sture och de drakar som är inne. Gos <3 Sen får jag se vad jag gör ikväll, beror helt på vad jag orkar osv.
 
Men vi hörs sen hörrni :)
 
 


» Hihi

Kan inte du lägga ut en irl bild på dig?

Svar: Nej :)
Courtney Silverhill

2014-07-14 // 09:41:37

Vi har samma problem men om du jämför med mig så är du jättesnabb! ! För mig tar det typ två veckor ♥♡♥<3

2014-07-18 // 22:08:21

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback