» Jag kan få er att gråta utan att vara elak «

Många av er har på senaste skrivit att ni gråter till Jorvik vampyren, alltså kan jag önska mig mer?
Det är precis så mycket jag vill att ni ska känna när ni ser min serie, precis lika mycket som jag känner.
Tro mig när jag säger att jag gråtit floder och skrattat högt när jag filmat, redigerat och tittat på avsnitten till JV.
Jag ÄLSKAR att ni också gör det, den största bekräftelsen jag kan få!
 
 
Det låter så himla fel men det är helt enkelt så, jag har lyckats få er att känna någonting så starkt.
Det är häftigt som fan!
 
Lots of love!!
 




Courtney, du är en av dom bästa yt:arna jag sätt! JV avsnitten är super bra redigerade och allt ser så himla bra ut! Sitter och får tårar i ögonen vid avsnitten för att dom är så bra gjorda :')

/Mvh din största beundrare <3

Svar: åhhh tack!! <3
Courtney Silverhill

2014-07-05 // 12:31:58

Jag måste ju bara säga att jag typ inte gråter till filmer. Det här hänt en gång och då såg jag på Hatchiko hehe vet inte om det stavas så.. på skolan med tjejerna i klassen killarna så en annan och ja då grät nästan alla av 16 så var det typ 3 som inte satt o grät i slutet av filmen. Men nu när jag ser på jorvik vampyren så får jag tårar i ögonen och började nästan gråta när jag läste dethär inlägget vet inte varför. Så du fattar själv för jag har så svårt att gråta till filmer och att få mig tårögd är svårt det krävs mycket!! Du har kämpat så himla bra med jorvik vampyren hela tiden :) så starkt av dig! Massor med pussar o kramar till dig världens bästa Nemo ♥♡♥♥♡♥♥<3

2014-07-12 // 23:00:24

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback