» Lets fly, lets fly away. «

Hej älskade ni.
Just nu är jag på flygplatsen, 04.00 fyfaan.. Tog en timma att åka dit också haha, tycker synd om mig själv i förväg. (tidsinställt inlägg) Nej helt ärligt det är fan inte synd om mig alls. Jag ska flyga till varmare breddgrader. Jag ska bara njuta och ha det bra, äta god mat och dricka gott, åka båt, sola, bada.... Ja jag ska ha det bra helt enkelt, slut skrytit om det. Och juste om jag får chansen lägger jag säkert upp nån bild här o där i bloggen under resan.
 
 
Ehh snygg hand... Gud jag suger på paint haha..
 


 
Ni som missat informationen om gästbloggningen så kommer den här igen:
Bloggen kommer INTE stå tom, jag har fått massor av fantastiska inlägg av mina fina läsare. Jag kommer publicera ett om dagen. Jag tänkte göra det rättvist och publicera de inläggen jag fått först före osv. Alltså nerifrån och upp i min inkorg. Det har varit fantastiskt roligt att få läsa era inlägg och jag hoppas att ni andra också kommer uppskatta detta. Roligt att läsa andras tankar på min blogg också lixom?
 
Så jag tycker att ni ska kika in på deras bloggar också, alltid roligt med nytt att läsa.
 
Det första inlägget kommer publiceras idag klockan 12, sedan fortsätter det så hela veckan med ett nytt inlägg varje dag 12.00 tills jag kommer hem, vilket är på söndag kväll. Ni som skickat era inlägg lite senare kommer få se era inlägg vecka 30 då jag åker till landet. Ni som fortfarande vill gästblogga kan alltså fortsätta skicka in inlägg som publiceras den veckan. <3
 
Men nu ska jag flyga iväg till spanien, vara ledig och njuta..
Så puss på er underbara läsare vi ses om en vecka!
 

 


ha det så himla bra nu,pöss,pöss :D

2014-07-06 // 08:34:11

Är värsta avis på dig nu men vi har det varmt här i Sverige också men aja du ska ha det så jättebra och bara softa!! Du är asså verkligen värd det du borde få det gratis!! Men det vet kanske inte flygbolagen och hotellet eller resebyrån eller vad det nu är att du är en sån bra människa och är värd minst att få det gratis puss puss så jättemycket på dig nu ♥♡♥

2014-07-12 // 23:10:17

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback