» Om mig, Wilma Youngforest «

Hej på er, alla läsare!
Jag är Wilma Youngforest.
Och jag tänkte blogga om vem jag är.

Jag är en starstable spelare med 7 hästar.

I någon klubb är jag inte med i, men ni får gärna skicka post och berätta om er klubb!


Jag har en Starstable/Sims/Minecraft blogg med min kompis Ann.
Klicka gärna in på den 
http://starstablekompisarna.blogg.se/
 
 

 
Tusen tack för ditt inlägg Wilma! :)
Kul att du spelar fler spel och kommer att blogga om dessa.
Jag önskar dig en fin sommar!
 

 
Detta var sista gästbloggsinlägget för denna veckan.
I morgon är jag tillbaka igen! :)
 
Ni som ännu inte skickat in ett gästbloggsinlägg men är sugen på att göra det.
DO IT! Jag åker iväg nästa vecka också (alltså den efter den här som kommer).
 
Skriv om VAD DU VILL och få lite extra läsare på din blogg!
 
Maila ditt inlägg med bild (om du vill ha en bild) till:
[email protected]
 
Glöm inte skriva ditt SSO namn och din blogg (om du har någon)
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback