» Söndagshäng «

I söndags kväll satt jag bra länge vid SSO, trots att inga drakar var inne förutom Berit och hans vän. Jag träffade massor av fans och trevliga människor i SGB som jag tjattrade med ett tag och knäppte lite autos. Sedan skulle jag hjälpa Berits vän som är ny på SSO med ett uppdrag vilket slutade med att jag ser Berit, Emlan och några andra komma dit och det blev en fan krock på bron :) Stod där ett tag och tjattrade medans Berit visade sin vän till Sunfield och sedan blev det mer autografskrivning och sedan takklättring. Jag är inte direkt as bra på att flyga, är ju en fisk förfan?  Men jag kom upp och lyckades knäppa några kort iaf :)
 
 
 
 
 
Autograferna dyker upp här på bloggen lite sporadiskt. Tycker inte om att publicera allt på en gång,
känns inte så personligt :)
 

 


^^Där står jag... ;D Det var kul... mm... jaaa.... visst..

2014-07-29 // 14:04:09

De "andra" var jag, en tjej jag skypade med och nån annan som stalkade Ber....nej Bubblan och Buttran tihi

2014-07-30 // 01:15:39

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback