» Sture gästbloggar :') «

När sture satt och skrev detta och vi pratade på ts -
"Alltså nu känner jag sån press på mig när du ba: Nu ska du skriva ett inlägg till min blogg och det måste vara fett bra. Du har miljontals läsare på din blogg och det är läskigt. Jag är rädd för dina läsare!"
 
 
Hahaha :') Stureee dååå <3
 


Häj folket!
Sture här, ni vet Osten som finns uppe hos will?
Anyway jag är fett känd och glad. Har världens bästa fisk som vän och tack vare henne har jag fått träffa
massor med trevliga och vänliga fäns. Har fått äran att vara en av huvudpersonerna
i hennes youtube serie Jorvik Vampyren, bäste serien ever!
 
Jag spelar väldigt ofta Minecraft där jag är upptagen just nu med att bygga upp för krig tillsammans
med Nemo så har inte riktigt tid att skriva så värst mycket mer. Hähähä ;D
Det bästa jag vet är att hitta på bus med Nemo.
 
 
Jag bloggar på silverknight.blogg.se där ni får läsa om mina konstiga äventyr och en del fina bilder kommer upp där också Så kika in vetja! Puss
 
 


 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback