» Gästblogga på min blogg! «

Vill du gästblogga på Starstablesverige?
 Skriv ett helt random inlägg om eran favoritklubb på SSO, eller berätta om dig själv och dina hästar? Babbla om Jorvik vampyren eller eran största kärlek? DU BESTÄMMER. Ta chansen att få lite extra läsare genom en länk i ditt inlägg till din egen blogg. Både ni och jag vinner på ett gästbloggsinlägg, min blogg slipper bli tom och ni får förhoppningsvis fler läsare till eran blogg :) Du som inte har en blogg får självklart skriva ett inlägg endå, lyfta en åsikt du vill få hörd kanske?
 
De enda reglerna är att du inte får hänga ut en person eller en klubb, eller vara personligt elak.
 
Jag kommer vara borta mellan 6 - 13 juli samt 26 juli - 2 augusti.
 
Det är datumen som jag kommer publicera gästbloggsinläggen (om jag får in några) 26 juli - 2 augusti kommer jag nämligen åka långt ut på landet och bo på farfars gård så då passar det ju bra med inlägg då också.
 
Såhär gör ni:
  • Skriv en rubrik till erat inlägg högst upp i texten.
  • Skriv eran text.
  • Lägg till en bild om ni vill ha med det.
  • Skriv eran bloggadress (För länk)
 

 


ha så kul hos din farfar <3 :D

2014-07-01 // 22:50:56

Kommer det en ny säsong av Jorik Vampyren?? :)

2014-07-02 // 01:11:42

Jag har skickat in min gästbloggning nu eller igår. Men klantig som jag är så glömde jag skriva rubrik och ja har inte nån aning alls om vad jag ska ha för rubrik. Så jag har asså inte en aning kan inte du vara världens bästa och bara bestämma en rubrik åt mig? Puss på dig ♥♡♥

2014-07-02 // 08:43:57

Har sickat! Men bilden hamnade fel, men du kan nog lita ut vart den ska vara! :D ysweetwood.blogg.se

2014-07-02 // 10:11:19

Ehmm.. Bara jag som INTE förstår??! xD Vad pinsam jag är, men jag förstår inte hur man gör! cx Nån som förstått som kan förklara? x3

Svar: Alltså du skickar ett mail till mig med en text som du vill ska visas på min blogg. Ev en bild om du vill det. Och din egna blogg om du vill ha länk. :)
Courtney Silverhill

2014-07-02 // 19:55:24

Jag har skickat min gästbloggning till dej

2014-07-04 // 10:42:14

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback