» Minecraft :) «

Halloj!
Roar mig med MC denna morgon, gör fängelsehålor till mitt slott hihi. Kommit lite längre på mitt slott också, så får filma lite mer MC snart. Har ju dock flera avsnitt att släppa så ni får vänta o se :)
 
Har du missat nån MC video? Kika på delarna nedan.
MC kommer lite närsomhelst. Säg gärna till om det är nått ni vill se. Tex när vi bygger något kanske?
 
 
 
 
 
 
 

 


Hej Nemo!
Jag skulle vilja se när ni bygger träneg banan!
Kram nellie💛

Svar: Hej! Okej ska försöka filma när vi bygger lite där. Kram <3
Courtney Silverhill

2014-06-10 // 21:44:09

Hej Nemo!
Skulle verkligen vilja joina eran server! (Sneaky Stables) c: Älskar alla ridbanor och stall ni byggt! Vad är IP adressen? Skulle bli jätte glad om jag får svar på det! P.s Har sett alla avsnitt av: Minecraft med Nemo, Längtar tills nästa avsnitt! Loveya <3 // Kram Tove (^w^)

Svar: Hej! :D Du måste be en OP att whitelista dig på servern. Jag är inte OP. Du får be: Kim, tjejkim, Emlan eller Lily Rainstorm :)

Adressen finns bland kim o annies MC kategori på deras blogg. AnnieBretta.blogg.se
Kram!
Courtney Silverhill

2014-07-11 // 19:27:24

Tack så hemskt mycket för svaret! <3 Hoppas vi ses där! <3 //Tove igen (^w^)

2014-07-15 // 13:37:18

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback