» onsdag «

Hej på er! 
Är ni taggade för uppdateringen? Kan inte påstå att jag är det faktiskt, spelade en del igår vilket var kul men att sätta på datorn just nu är som att gå ut o träna. Det är kul och skönt när man väl är ute i spåret/inne i spelet. Att Vegas valde att avgå dagen innan avsnittssläpp känns ju sådär.. Så jag tänkte fokusera på annat nu och ta tag i skiten senare. Så ni får njuta av uppdateringen så kommer JV senare i veckan. Förlåt för det! 
 
om jag får igång Vegas idag vill jag inte kasta ihop avsnittet bara för att publicera något. Jag vill vara stolt över det jag gör :) 
 
Vad hoppas ni kommer i dagens uppdatering?
 
 


Hm ja det pratas ju om att Tobbe ska komma till spelet men jag hoppas på nya färger till Tinkarna :D

2014-06-25 // 11:49:47

Vad är Vegas?? är det ditt redigeringsprogram?
Eller redigerar du i IMovie? är IMovie gratis?

Svar: Sonyvegas är mitt redigeringsprogram :)
Courtney Silverhill

2014-06-25 // 12:09:29

När jag skriver detta så har uppdateringen redan kommit ut men jag skriver vad jag hoppades på

1.Mer Tinkrar
2.Kläder

2014-06-25 // 14:36:46

Uppdateringen har ju redan varit men vad det gäller jv så spelar det ingen roll om nåt avsnitt blir klart för sent eller så. De är ju ändå så himla bra och värda att längta efter. Men såg igår att det hade kommit ut men kunde inte se det ska pröva idag igen för att se om det funkar puss puss ♥♡♥♥♡♥

2014-07-01 // 08:48:46

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback