» Morningrain (Frukost flingan) «

I onsdags tog jag hem Rain till mitt stall, hon är en ung tinker på 5 år som jag har vidareutbildat i sommar. Hon var grundriden innan hon kom till mig och hade hoppat några få gånger med ryttare. Hon är fantastiskt snäll och lyhörd men inte problemfri. Hon får för sig lite konstiga saker ibland, hon kan få för sig att kasta sig åt sidan när hon tycker att man kräver för mycket, hon kan få för sig att hon ska bita mig i fötterna när jag rider och hon är en rymmare. En del olater som vi har försökt träna bort i sommar. Hon har tränats på samma sätt som mina andra hästar och hon är på god väg att bli en riktigt fin häst. Hon är väldigt stor och välmusklad trots sin unga ålder och det är lite ovant, hon känns 10 gånger större att rida än Kingen och han är väldigt stor. I sommar har hon levlats upp till level 15, hon har blivit av med mycket olater och blivit riktigt trevlig. Nu har hon fått en välförtjänt semester och vi får se när hon får komma hem och vidareutbildas.
 
Morningrain är i level 15
 
 
 
 
 
 
 
 



Men hon är ju så himla sööt :)) Många bilder :) Men skulle vi levla tsm nån dag?? Puss ♥♡♥

Svar: Det kanske vi kan göra :) <3
Courtney Silverhill

2014-06-07 // 17:37:11

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback