» Alla hästar på Star stable online «

Det här inlägget har funnits länge på min blogg och det verkar ha hjälpt ett flertal personer. Därför har jag nu rensat upp och fixat till det lite, samt lagt till de hästar som kommit på senaste. Eftersom att hästarna börjat flyttats runt efter att marknaden kom till så går det inte längre att sortera dem efter vart de finns, eller jag orkar helt enkelt inte det för de flyttas hela tiden. Så här är helt enkelt alla hästar på SSO sorterade efter ras. Har jag missat någon häst, skriv vilken och vart den finns så kollar jag upp det!
 
Bilderns på de riktiga hästarna är lånade från google och jag äger inga rättigheter till dem. Är det någon som äger bilderna som inte vill att de ska finnas i detta inlägg får höra av sig till mig så tar jag bort dem omgående.
 
[email protected]
 
Det finns 79 hästar på SSO att köpa idag.
 

 
Achalteeker - 2st
 
 
 
"Achalteekern sägs vara världerns äldsta renrasiga häst, som varit känd i mer än 3000 år. idag är Achaltekeern främs en utmärkt ridhäst. Den är känd som en enmanshäst som vägrar låta sig ridas av någon annan än sin egen ryttare."
 

 
 
 

 
Andalusier - 6st
 
 
"Andalusier kommer från södra spanien och härstammar från de medeltida spanska hästarna. Dessa majestätiska springare används i all slags ridsport. De är lättlärda och härliga hästar med ett vänligt lynne som är populära över hela Jorvik."
 

 
 
 
 
 
 
 

 
Appaloosa - 2st
 
 
"Indianerna i USA kallade sina prickiga hästar för paulouse efter älven som flöt genom beteslandskapet. I folkmun blev namnet så småningom appaloosa. Appaloosan är mycket allsidig och man kan nästan säga att det finns en appaloosa för varje hästsportsgren."
 

 
 
 

 
Arabiskt fullblod - 8st
 
 
"Det arabiska fullblodet är en av världens mest kända hästraser. Den är livlig, vänlig och mycket intelligent. Det arabiska fullblodet har avlats fram av beduinstammar som ansåg att arabhästen var en gåva från Gud. Arabhästen är muskulös med små, starka hovar."
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
Danskt varmblod - 3st
 
 
"Det danska varmblodet är ett resultat av en kostning av flera hästraser. Det är en häst som är stark och gillar att röra sig. Den påminner lite om ett fullblod till utseendet och är väldigt uthållig."
 

 
 
 
 

 
Engelskt fullblod - 3st
 
 
"Det engelska fullblodet påminner om det arabiska fullblodet och är en utmärkt häst som passar till nästan alla ridsporter. Den sägs ha förändrat kapplöpningsvärlden med sin förmåga att springa väldigt snabbt under väldigt lång tid."
 

 
 
 
 

 
Frieserhäst - 3st
 
 
"Frieserhästen tros ha anor som går att härleda så långt bak som till istiden. Den utvecklades som arbetshäst men blev under medeltiden populär som krigshäst. Idag är frieserhästen en populär och omtyckt familjehäst med stor personlighet."
 

 
 
 
 

 
Frisisk sporthäst - 2st
 
 
"Frieserhästen har länge korsats med andra hästraser, ibland annat engelska och arabiska fullblod, och med tiden har en unik ras växt fram, den frisiska sporthästen. Den har frieserhästens långa, vogiga man och svans och är som den också snäll och lugn i temperamentet. Den kan dock vara i alla färger och är ofta mer atletisk och uthållig."
 

 
 
 
 

 
Holländskt varmblod - 3st
 
 
"Det Holländska varmblodet är en sporthäst som kan tävla på mycket hög nivå. Den utvecklades genom en korsning av holländska, engelska och tyska och franska hästraser. Den är känd för att vara en otroligt duktig och pålitlig tävlingshäst."
 

 
 
 
 

 
Jorvikisk ponny - 14st
 
 
(Nej Jorvikisk ponny finns inte på riktigt haha.. Tog bara en bild på en ponny)
 
"Den typiska jorvikiska ponnyn har ett glatt sinne och är en envis, busig och ihärdig häst. Den har kortare ben, lägre mankhöjd och ofta ett större huvud i förhållande till sin egen kropp än andra hästar. På grund av sin knubbighet och mindre kropp kan den inte hålla samma vilda tempo som jorviks andra hästar, men trots att den inte alltid lämpar sig att tävla med så är den endå en mycket populär häst. Med sitt härliga lynne bidrar den alltid till att fylla var dag med glädje åt sin ägare."
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
Morab - 3st
 
 
"Moraben är en korsning mellan arabiskt fullblod och morganhäst. Dessa arabiska ursprung har gett hästen dess eleganta, flytande rörelser. Hästen har starka ben och en kraftfull kropp. Den är mångsidig och har extremt tåliga hovar."
 

 
 
 
 

 
Morganhäst - 3st
 
 
"År 1789 köpte Justin Morgan ett brunt hingstföl som räknas som ursprunget till morganhästen, en gång i tiden riden i de amerikanska kavalleriet. Morganhästens blodslinjer har spelat en stor roll i utvecklingen av många amerikanska raser, till exempelt American Saddlebred och Tenessee walking horse."
 


 
 
 
 

 
Oldenburgare - 3st
 
 
"Oldenburgaren avlades fram i tyskland på 1600-talet. Från början var den tänkt att bli en vacker vagnshäst, men idag är hästen väldigt mångsidig och ses flitigt i internationella tävlingar."
 


 
 
 
 

 
Painthäst - 4st
 
 
 
 
"Painthästen sägs härstamma från en av de hästar som den spanske äventyraren Cortez tog med sig när han seglade till Nordamerika och de blev populära hos många indianstammar. Painthästen är smidig och har bra temperament. Den finns i tre huvudfärger: Tobiano, Overo och Tovero."
 


Overo - 2st
 
 
 

 
Tovero - 1st
 
 


Tobiano - 2st
 
 
 

 
Selle Francais - 2st
 
 
"Den franska ridhästen är ett varmblod med anor från Frankrike. Den är en elegant häst med stark rygg som visat sig mycket duktig på fälttävlan, mycket tack vare att den inte är lika tung som andra varmblod."
 

 
 
 

 
Westfalisk häst - 1st
 
 
"Den westfaliska hästen är ett tyskt varmblod, känd för sin spänstighet. Den är lämplig både som rid och körhäst och blir en utmärkt tävlingshäst inom dressyr och hoppning. Den westfaliska hästen har också använts som militärhäst."
 

 
 

 
Tinkerhäst - 6st
 
 
"Tinkerhästen har sitt ursprung på Irland. Det är en kraftfull häst men med ett lugnt temperament. Tinkerrasen har sitt ursprung i de hästar som resandefolket använde för att dra sina vagnar förr i tiden. Hästen är vänlig och lättdresserad, känd för sin arbetsvilja och passar bra för de flesta ändamål. Tinkerhästen är ofta skäckfärgad men finns i alla färger. Även storleken på hästar av denna ras kan variera kraftigt, vissa kan vara nästan lika små som ponnyer medan andra är stora som arbetshästar. En utmärkande egenskap är det kraftiga hovskägget samt den långa manen och svansen."
 

 
 
 
 
 
 
 

 
Nordsvensk - 6 st
 
 
"Den nordsvenska hästen utvecklades ur den förhistoriska skogshästen som levde i norra Europa. Nordsvensken är kallblodig och användes förr inom jordbruk och skogsbruk men idag är den också en populär ridhäst. Den är en allsidig häst som är bra på både körning, hoppning, dressyr och westernridning men också tålig och mycket stark vilket är perfekt för att dra timmer i skogen."
 


 
 
 
 
 
 
 

 
Det är alla hästarna som finns just nu på SSO. Hur mycket har era hästar kostat er?
 
Jag har köpt 17 hästar för: 12 210 sc vilket motsvarar ungefär 2450 kronor.
 
Jag har sålt en häst som kostade 300sc.
 

 


Jag har köpt 5 hästar (1 är en ponny) för 4050 Sc :)

2014-03-10 // 13:03:38

ehm...ehm...jag har 15 hästar och 8 sålda för 17710sc...yes it's true...>.<

Svar: OMG du är gaaalen kvinna!! :O
Courtney Silverhill

2014-03-28 // 22:28:40


Det är jätte bra att du gjorde den här! Letade också :3 och nu vet jag vilken häst jag ska köpa :D tack ^^

Svar: hihi vad bra :)
Courtney Silverhill

2014-04-18 // 19:23:55

En fråga? Om man säljer en häst, får man tillbaks sc då eller js? Och hur mycket får man isåfall om man får sc. Får man lika mycket som den kostade då eller?
Tacksam för svar.

Svar: Du får tyvärr JS inte helt säker på hur mycket :)
Courtney Silverhill

2014-04-20 // 17:08:50

Jag har köpt 8 hästar för 5730 sc. Då blev medelvärdet för varje häst 716.25 sc. Ganska bra pris...=) Den dyraste hästen kostade 990sc och den billigaste 350sc.

Svar: Okej ja det låter ju helt okej :D
Courtney Silverhill

2014-05-15 // 16:54:48

Har köpt 2 hästar en andalusier och en ponny för ca 1300 sc tror jag :)

2014-05-24 // 21:47:26

Jag har köpt 4 hästar för 3140 sc men hade inte kunnat räkna ut det utan detta inlägg :) jag kommer titta varje gång jag ska köpa en ny häst för att se typ vart de finns och vad de kostar. Det kommer hjälpa mig så himla mycket :)) puss ♥♡♥

Svar: Ska uppdatera med tinker hästar snart också! Ja visst tyckte de saknades ett sånt här :) puss <3
Courtney Silverhill

2014-06-08 // 21:56:46

Har köpt 3 hästar och 1 ponny för 2840 sc. Kan jag få auoto?? Har spelat sso i ett år och såg dig i JH men vågade inte komma fram :( men hoppas jag ser dig och Kim någon gång :)

Svar: Jaaa kom fram nästa gång så får du auto! :) <3
Courtney Silverhill

2014-06-13 // 23:39:47

Taaaaack, orkar inte rida runt och leta efter hästar xD Så detta är ett ganska bra inlägg :3 Men jag har bara 1 häst xD och den är ju start hästen.. så jag har köpt 0 hästar för 0 sc xD Och jag har varit SR i typ 6 månader cx

2014-06-16 // 17:48:54

Åh! Galet bra inlägg ;) Men själv törs jag knappt tänka på hur mycket mina hästar har kostat :C Har köpt 12 st och ja, gått nog för mååånga kr :D Hehe, men jättebra inlägg iaf! Ta hand om dig //kram filippa m

2014-06-24 // 00:06:14

Åh! Galet bra inlägg ;) Men själv törs jag knappt tänka på hur mycket mina hästar har kostat :C Har köpt 12 st och ja, gått nog för mååånga kr :D Hehe, men jättebra inlägg iaf! Ta hand om dig //kram filippa m

Svar: Tack så mycket!! :D hehe
Courtney Silverhill

2014-06-24 // 00:06:39

Har köpt 6 (kanske 10 idag lols) hästar för... 3200 starcoins. Och idag kanske jag ska köpa LT med specialerbjudandet (4000 sc) så då blir det en frisisk sportis, en tovero, ett engelskt fullblod, grå ponnyn och sen 1021 sc över >:D ♥

2014-07-13 // 08:29:42


Har 16 hästar! En starthäst,Tinker,Gråa arab stoet i FG. Och engelska fullblodet i VD den svarta,
Och den frisiska sport hästen fläckiga, och Andalusien på hästmarknaden, och den i FP danskt varmblod, 4 av ponnysarna i FP vita,svarta,bruna och beige! Och en friser svarta. Och båda Andalusierna på Padockön.och den vita araben!och araben i VG!
Älskar alla mina hästar ska aldrig sälja någon!

2014-07-15 // 12:01:45

Tack förresten för att du skrev ner alla hästar på Jorvik! Det var väldigt snällt av dig😘

2014-07-15 // 12:02:55

Sjukt bra inlägg :D nu vet man vars alla hästar finns och om man har råd med dem ;) själv har jag 4 nej 6 hästar xD 3 pownies för 1350sc och sen Min vita arab, den mörkbruna andalusiern för 1600sc + starthästen x3 så totalt har jag handlat hästar för 2950sc ♥

2014-07-20 // 23:22:09

Jag har 6 hästar (om vi inte räknar med starthästen) som kostar 3580.

Tack för inlägget! :D

2014-07-22 // 08:44:03
» vilda

Du kanske ska uppdatera inlägget? Alltså med tinkrarna. ;)

Svar: Jo jag vet haha :)
Courtney Silverhill

2014-07-31 // 16:54:01

8940 kr o.o

Svar: Kronor eller SC haha? :D
Courtney Silverhill

2014-08-04 // 21:16:59

Har ungefar 20 hastar! Vill inte ens tanka hur mkt sc det ar! jag alskar andor, frieser och Sporthastar (gillar stora hastar💝)
stora kramar fron Meto💖💕

2014-08-05 // 10:16:06

Såg dig igår börja typ gråta av glädje :) Tack för detta inlägg nu vet jag vilken häst jag ska köpa :) Tack tack tack! Puss puss♡♡

Svar: Hej! Åh vad härligt att inlägget hjälpt dig. :D <3
Courtney Silverhill

2014-08-05 // 11:40:41

Nemo har du inte gömt ponnysarna på häst marknaden?

Svar: Tusen tack! Hade bild på dem men de ramlade helt enkelt bort under publiceringen. Nu finns dem med :D <3
Courtney Silverhill

2014-08-05 // 12:09:51

Har köpt 3 st hästar som kostade 1650 sc tror jag :)

2014-08-10 // 15:43:03

Hm..
Just nu har jag bara 4 hästar.
Dom kostade.. ca 2000 sc
En anda,tinker,start häst och en fp häst.
Jag sparar och köper dom dyra först jag har aldrig köpt sc för riktiga pengar så det tar sin tid men det är det värt.

Föresten älskar dina filmer om jorvik vampyren dom är super, och du verkar vara en kul tjej att hänga med, och skulle bli superglad om jag skulle få bli fin vän i starstable. Jag förstår om det inte går men man kan ju alltid hålla tummarna!!;) Jag är på server air star (server 1) så det skulle vara super att få bli din vän.
Du kan posta mig i sso om du vill vara min vän jag heter som du ser Julie Wolfwater.
Så töntig som jag är skulle jag säga det till, ja den som var hemma om jag fick brevet!! ;)du är en av mina idoler eller säger man så? Jag ser iallafall ser jag upp till dig.Jag tycker du är super bra på att göra filmer.
Jag vet att jag låter som ett galet fan men jag är faktiskt seriös också
också.
Skulle bli superglad om du svarade!!:)

MVH Julie

Svar: Hej! :) Tusen tack det värmer verkligen. Ja jag tror att man kan ha en idol på SSO, finns många som tycker i tänker om det där. Kan man vara känd på ett spel? Enligt mig så har man ju gjort någonting ovanligt för att folk ska lägga märke till en. Men du väljer själv vad du vill kalla det! Jag skulle gärna bli din vän, har många fans på min lista men just nu tror jag att min lista är full. Ibland tar folk bort mig så prova att skicka en inbjudan lite då och då så kanske det går :) Ha det så bra! Kram
Courtney Silverhill

2014-08-14 // 00:42:29

OPS!! mitt namn kommer visst inte med högst upp!!haha vad klantigt av mig, jag heter Julie Wolfwater iallafall
Haha vad knäppt.

2014-08-14 // 00:52:39

OPS!! mitt namn kommer visst inte med högst upp!!haha vad klantigt av mig, jag heter Julie Wolfwater iallafall
Haha vad knäppt.

2014-08-14 // 00:52:39

Vart finns westfalisk häst? Eller försvann den när med hästmarknaden ??

Svar: Jag är osäker men står inte den westifaliska på paddockön? :)
Courtney Silverhill

2014-08-14 // 10:39:37

Jag har haft totalt runt 20 - 30 hästar.... sålt typ 26...... ligger på 3200 där någonstanns XD Har endast 4 köpta kvar o-o min startis står på hästön

Svar: Oj jäklar haha!
Courtney Silverhill

2014-08-14 // 10:59:46

Vart finns det svarta Engelska fullblodet?
Jag skulle vilja köpa det, men vet inte vart den finns.
Super smart med det här, då kan man ju kolla på vilken häst man vill ha,det har hjälpt mig mycket, jag har ridit runt och sökt den svarta Engelska fullblodet.Vart är det?


Svar: Det engelska fullblodet står i valedales gamla salustall, du vet de över bron? :) Inte det nya bakom utan det gamla. Kram!
Courtney Silverhill

2014-08-14 // 12:58:11

Vid alvadon eller?

Svar: Ja typ :)
Courtney Silverhill

2014-08-14 // 16:44:08

Tack för hjälpen

2014-08-14 // 20:08:02
» Zoe

Hej vad fina bilder du har gjort och vi undrar om ni skulle vilja kolla på vår blogg =)

2014-08-15 // 13:18:20

Hej!💕 Jag har sammanlagt 4 hästar och dom har kostat mig exakt 2.310 Sc, dock så har jag köpt för riktiga pengar..

Jag är förresten ett stort "fan" av dig eller vad man ska säga, asså inte som ett fan, mer som typ "fankompis", haha asså svårt att förklara ;) Tyvärr spelar jag på server 2, marsmallow cloud grejjen💕 så har inte kunnat träffa dig på sso och bett om auto.. :( Det år inte så att du har ett konto på 2an? Isf vad heter du där?💕 är oxå Ett stort fan av SD!!😄 Och grattis till 1år tillsammans!😘

Bara för att det inte ska bli för lång kommentar så säger jag hejdå!😘. Tacksam för ett fint svar?💕

PS. Din blogg och ut är bäst!!😍. Mvh Emelie W💕

Svar: Hej! Jag har inget konto på server två men har funderat mycket på att skaffa det. Så det är inte omöjligt att vi ses där i framtiden! :) Tror jag kommer välja att heta Courtney där med men vi får se helt enkelt. Så fort jag skaffat kommer jag lägga upp det här på bloggen :) Kram på dig! <3
Courtney Silverhill

2014-08-23 // 03:45:41
» vilda

Snälla, lägg in vart hästarna finns också?! :*

Svar: Omöjligt, de flyttas varje vecka nästan..
Courtney Silverhill

2014-08-23 // 13:03:55

Kan du göra fler nya bilder och sånt lägg upp mer inlägg! :)

2014-08-29 // 20:20:23
» Sofia

Skulle du kunna lägga upp den tredje frisiska sporthäst?

Svar: Den är där?
Courtney Silverhill

2014-08-31 // 20:05:41

Hej

2014-09-09 // 21:14:16

Jag har köpt 8hästar för 4610sc som mot svarar 51euro :D

2014-09-14 // 22:00:54

Ska köpa en häst idag :) xD Den ska vara ett danskt varmblod i fp som kostar 300 SC och jag har 312 SC xD :D

2014-09-27 // 09:37:42

jag har tre ponnys ett dansk varmblod och en start häst en friser två andalusier två tinkrar och två Oldenburgare så tolv häster vet inte vad dom kostade

ps.ÄLSKAR DIG COURTNEY

2014-10-21 // 18:05:18

Oj, hihi. Min kostade sammanlagt 3.850 sc... xD

2014-10-31 // 11:57:45

Jag har köpt ca 18 kanske 20 st hästar. älskar alla mina hästar och kommer aldrig sälja någon! <3

2014-11-01 // 16:51:53

Skulle du kunna uppdatera inlägget så alla Nordsvenskar finns med?

2014-11-01 // 16:53:33

Kan du uppdatera inlägget?

2014-11-08 // 13:28:38

Hej! Jag har spelet star Stable och jag ska köpa en häst men jag vet inte vilken? Snälla kommentera vad DJ tycker

2014-11-13 // 21:16:19

Snälla skulle du kunna uppdatera inlägget så alla nya hästar finns med? Älskar din blogg! Det skulle vara super snällt om du skulle uppdatera inlägget <3
Det här inlägget har verkligen hjälpt mig! Hej då :)

Svar: Absolut! Det kommer :)
Courtney Silverhill

2014-11-17 // 17:04:09

Har typ 30 hästar :|

2014-11-21 // 22:19:55

För typ 20.000 sc tror jag

2014-11-21 // 22:22:40

För typ 20.000 sc tror jag

2014-11-21 // 22:22:43

Har köpt typ 20 hästar vet inte för hur hur mycket sc men orkar inte räkna. Kan du uppdatera inlägget?

2014-11-27 // 17:47:33

Hej! Om du skulle göra en ny sån här eller uppdatera, kan du ju skriva var man kan hitta dom och var dom finns! Tillexempel en ponny, detfinns i ett stall. Men et finns ju typ 50 st på SSO så det blir ganska svårt att hitta xD Iallafall, tack på förhand!

Svar: Förklarat att det inte är möjligt då dem flyttar hästarna hela tiden, så tyvärr! :/
Courtney Silverhill

2014-11-28 // 23:14:30

Tack nemo!

du hjälpte mig med vilken häst jag ska välja :)
Jag har köpte 12 hästar och 3 är ponnys. Vet inte hur mycket dom kostade xD

2014-11-29 // 15:40:10

Nu ska jag vara en sån där äppelpaj och rätta dig. (Mina irl kompisar hatar det och jag förbjuden att göra den men ändå hihi...) det står att det är två frisiska sporthästar fast det är tre ;)

Svar: Tack! :D
Courtney Silverhill

2014-11-29 // 22:45:00

Hej vet du i vilken stad man kan köpa borkfärgad andalusier?

Svar: Borken finns på Jarlassons gård på paddockön i skördebyggden :)
Courtney Silverhill

2014-12-03 // 03:50:01

Vilken ras är mest lämpad för fälttävlan ?

Svar: Andalusiern är riktigt bra som fälttävlanshäst :)
Courtney Silverhill

2014-12-06 // 11:18:12

Tack så hemskt mycket! :D

2014-12-07 // 12:53:19

Vart finns den sista andalusien?:) Jag hittar den igen stans xD TACK i förväg!! :D<333

Svar: Goldspurs gård :)
Courtney Silverhill

2014-12-20 // 15:22:40

Vart finns den sista andalusien?:) Jag hittar den igen stans xD TACK i förväg!! :D<333

2014-12-20 // 15:22:42

Vart finns den sista andalusien?:) Jag hittar den igen stans xD TACK i förväg!! :D<333

2014-12-20 // 15:22:42

Kan du visa fjordingarna okso sen. När du kommer till dom

Svar: Absolut ska uppdatera inlägget, tack! :)
Courtney Silverhill

2014-12-21 // 08:19:41

Jag har 25 hästar tror jag ,em orkar inte räkna XD

2014-12-22 // 19:51:37

hrjuyughuhuujjjj

2015-01-05 // 19:27:27

hrjuyughuhuujjjj

2015-01-05 // 19:27:28

Hej kan du posta mig nått fint snälla :)

2015-01-05 // 19:28:19

hej hej!
jag är 12 hästar och en såld som kostade runt 300 sc.
Grymt bra inlägg! Men lägg till fjoding :)

2015-01-10 // 20:07:34

Skulle du kunna uppdatera inlägget?

2015-01-11 // 13:06:06

Hej!
Ska du uppdatera fjordingarna vill kunna kolla på dem i din blogg även när jag inte är inne på sso!
Tack i förväg!

Mvh Isabella Pandabell

2015-01-15 // 23:37:03

Hehe har ingen aning hur mycket jag hanlat för hästar för typ sc men har i alla fall typ 22 aksnke XD Men eller kanske 19 20 jag vet inte XD

2015-01-23 // 22:08:07
» Sofia

Skulle du kunna lägga in Fjordingarna? :)

2015-02-03 // 19:33:27

Jag är ett stort fan av alla i sneaky dragons fast mest dom som gör serier

2015-02-16 // 05:07:27

Är det inte supersvårt att göra serier det tycker jag

Svar: Jo det är svårt :) men det är roligt!
Courtney Silverhill

2015-02-19 // 17:31:51

Hej, kan du uppdatera inlägget? Så att fjordingarna och de nya hästarna finns med? Det här inlägget har verkligen hjälpt mig. Tack så jätte mycket bästa du!

2015-02-25 // 14:48:54

jag tror du har glömt fjordingarna hahaXD

2015-02-27 // 12:00:39

Du har glömt fjordingarna.😀

Svar: Jag vet! :) Ska fixa.
Courtney Silverhill

2015-03-04 // 17:56:32

hej! det har ju kommit fler hästar/ponnys kan du visa dom också?


Svar: Absolut ska ordna det :)
Courtney Silverhill

2015-03-11 // 19:46:01
» Pia

Vart finns Achalteeren???❤️

Svar: Just nu står den på VG tror ja :)
Courtney Silverhill

2015-03-27 // 19:19:44
» Pia

Hmm... Tror att det typ är 8000 sc


(eller mer...)

2015-03-27 // 19:23:23

Har köpt 25 hästar och 3 ponnys. Sålt en ponny och en häst. Men kanske lite över 3000 kr ;P

2015-04-02 // 15:31:40

Kan du ta med Quarterhästen som nyss kom?

2015-04-19 // 19:42:29

Det saknas en Frisisk sport häst som finns hoss Steven

2015-04-30 // 08:23:17

Det finns en appelkastrad morad på vingårdens

2015-04-30 // 08:27:06

Det finns inga fjordigar. Ett tips är att rida runt hela jorvik och kolla in ALLA hästar. Även på marknaden. Så gorde jag innan jag vittade din blogg och detta inlägget.
🐴

2015-04-30 // 11:02:58

Jag har 10 hästar och priset ligger väl runt... jao, typ 7,880 heeh C:

2015-05-10 // 08:21:33

Kolla gärna min blogg med nya inlägg varje dag, ni får gärna önska inlägg det betyder mycket för mig att kunna uppfylla era önskningar!
starstablebloggnadine.bloggo.nu

2015-05-12 // 06:16:11
» nikki

jag har totalt 26 hästar
det gick på över 20 tusen sc för de flest av mina hästar kostar ungefär 890 eller 910
har köppt alla för riktiga pengar :p

2015-06-24 // 04:23:35

Det här inlägget behöver uppdateras...

2015-07-18 // 18:54:03

jag har köpt 4 hästar för 3070 sc....
kan du lägga in quartrarna och det nya appaloosorna?

2015-07-22 // 23:20:11

Har 7 hästar och betalat 19,000 sc + veckopeng...
Har inga kläder....
hehehheh.... ehmmm...

2015-07-28 // 11:22:47

Hej jag underlag vart man köper den svart gråa ponnyn som nästan är lite skugg aktig



Jag är tacksam om jag får ett svar

2015-07-28 // 13:01:15

Kan du lägga in de nya hästarna tillexempel paint hästarna (de nya) och quaterhästarna och fjordingarna


Tack om du lägger in de

2015-07-28 // 13:04:22
» Ida

Hej! jag vill bli vän med dig på sso! Kan du ta bort alla dina blockeringar?

2015-08-14 // 12:52:25

Kan du lägga till alla hästar som komit i år om du inte gjort ett annat inlägg jag ej har set ;)

2015-11-13 // 19:53:36

Elsa för mig fanns den i Gåd så titta där om du ej hittat den :D

2015-11-13 // 19:57:46

Hej Nemo! du vet att det finns nya hästar XD lägg in dem också om du vill och orkar. Skulle vara kul :)

2015-12-16 // 19:09:04

Hej! Jag ser med mitt skarpa öga att du har missat en Selle Francias, den ljusbruna med ljusbrun man som står i vd. Skulle vara grymt om du kunde lägga till Islandshästarna och Shirehästarna nu också! :D Det här har hjälp mig mycket när jag ska välja häst! Kärlek till dig <3

2015-12-26 // 16:39:06
» Bella

UUGH har 28 hästar och två sålda för 22'129 SC hahah xD

2015-12-28 // 10:49:10

Hej! Jag tror att du har missat en ras; Quarter!!
Jag var ute och kollade efter den men hittade den inte :) Svara gärna :) Och om nusvarar kan ni säga vart den svarta Quartern är??? Tack!! :D

2016-04-11 // 16:36:11

Du har missat lipizzanern och islandshästen (:

2016-10-15 // 23:04:47

Jag har 24 hästar men vet inte hur mkt SC de blir. Men du har glömt mustang lipizzanerhäst islandshäst quarter chinochtque vet inte riktigt hur de stavas.

2017-01-17 // 15:41:00

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback